شوک بزرگ به پرسپولیس

0
246

شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فیفا در آستانه دیدار حساس پرسپولیس برابر الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ثمر داد و بهترین گلزن سرخ ها محروم شد.

ماجرای این حکم به ابتدای فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر برمی گردد که مهدی طارمی به همراه رامین رضاییان راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شدند اما طارمی پس از مدتی به پرسپولیس برگشت تا باشگاه ترکیه ای به خاطر رعایت نکردن اصول حرفه ای از این بازیکن شکایت کند.

در آن مقطع مهدی طارمی با وجود اینکه قراردادش را با این تیم ترکیه ای امضا کرده بود اما بدون توجه به این اقدام از حضور در تمرینات سرباز زد و به پرسپولیس برگشت و با استقبالی فراموش نشدنی از سوی هواداران و بازیکنان کارش را با سرخپوشان آغاز کرد.

این اقدام با واکنش باشگاه ترکیه ای مواجه شد و پس از پیگیری های فراوان از طریق فدراسیون بین المللی فوتبال، در نهایت فیفا حکم نهایی خود در این مورد را صادر و مهدی طارمی را به مدت چهار ماه از همراهی پرسپولیس محروم کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد.

به گزارش مهر؛ علاوه بر این دو محرومیتی که برای باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است، این باشگاه با جریمه سنگین مالی نیز مواجه خواهد شد که تبعاتش قطعا در نتیجه گیری این تیم تاثیرگذار خواهد بود.