شهرام ناظری: هنرمندان در کمک به افراد آسیب‌دیده پیش‌قدم باشند

0
223

اجرای کنسرت به یاد بچه‌های شین‌آباد

شهرام ناظری در آستانه تازه ترین کنسرت خود از انگیزه‌اش برای اختصاص بخشی از عواید فروش بلیت کنسرت خود به دختران آسیب‌دیده روستای شین آباد گفت.

این خواننده حماسی موسیقی کشورمان  با ابراز همدردی دوباره با حادثه‌دیدگان سانحه آتش‌سوزی در یک مدرسه دخترانه در روستای شین‌آباد که 17 آذر سال گذشته رخ داد، خاطرنشان کرد: به طور حتم عزیزانی در سراسر کشور حضور دارند که به شدت نیازمند کمک های مردمی برای رفع مشکلات خود هستند اما با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم تصمیم گرفتم یادی از دختران آسیب دیده روستای شین آباد بکنم که بدانند هنوز هم به یاد آنها هستیم و هیچ گاه این حادثه را فراموش نخواهیم کرد.

شوالیه آواز ایران با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان پیشکسوت و سوپراستارهای سینما از این اقدام تصریح کرد: اگر هنرمندان به تبعیت از هنرمندان ملی و بزرگی چون عزت الله انتظامی بیایند و در این حرکت ارزشمند همکاری خود را اعلام کنند به طور حتم اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه می افتد چراکه من یک نفری نمی توانم همه کارها را انجام دهم و نیازمند یاری هنرمندان دیگر برای اجرای فعالیت‌های اینچنینی هستم.

ناظری ادامه داد: تمام هنرمندان باید در عرصه کمک رسانی به افراد محروم و آسیب دیده اجتماع حضور فعالی داشته باشند. این یاری زمانی ارزش بیشتری پیدا می کند که هنرمندان ملی و پیشکسوت هم حضور خوبی داشته باشند چرا که این هنرمندان مورد اعتماد مردم هستند و باعث می شوند مخاطبان با اطمینان بیشتری در این گونه حرکت های انسان‌دوستانه گام بردارند.

IMG14385258

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری کنسرت روزهای آینده خود گفت: این کنسرت روزهای 28 و 29 شهریور با اجرای قطعات نوستالژیک آلبوم های قبلی ام که مخاطبان خاطرات خوبی با آن دارند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. همانطور که قبلا اعلام شده بود بخشی از عواید این کنسرت به بچه‌های شین‌آباد اختصاص داده می شود.

 به خواست استاد شهرام ناظری، بخشی از عواید کنسرت 28 و 29 شهریور ایشان به کودکان حادثه دیده روستای شین‌آباد تعلق خواهد گرفت.