شلیک به اندام‌های جنسی، صورت و چشم به عمد توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی

0
242

در گزارشی تحقیقی از شلیک عمدی عوامل و نیروهای سرکوب‌ رژیم جمهوری اسلامی به صورت، چشم، پستان و اندام‌های جنسی زنان معترض در ایران خبر می رسد.

در گزارش روز پنج‌شنبه 17 آذر این روزنامه گاردین که در آن با ده پزشک از سراسر ایران گفت‌وگو شده، آمده است که نیروهای امنیتی به عمد صورت کودکان و اندام جنسی زنان و زیبایی چهره آنها را نشانه گرفته و هدف حمله گلوله‌های ساچمه‌ای خود قرار می‌دهند.

در همین‌باره یک پزشک که از کرج با روزنامه انگلیسی گفت‌وگو کرده گفته است که نیروهای سرکوبگر عمدا بخش‌های حساس بدن زنان و صورت آن‌ها را نشانه می‌گیرند چون دارای عقده حقارت هستند و می‌خواهند عقده‌های جنسی خود را با شلیک به این زنان جوان تخلیه کنند.

یکی از پزشکانی که با گاردین صحبت کرده از مراجعه یک زن معترض به خود خبر داده که حدود ده مامور او را احاطه کرده و با شلیک 2 گلوله ساچمه‌ای به واژن او و حدود 20 گلوله به قسمت داخلی ران او، جان او را به خطر انداخته‌اند. این پزشک سن این زن جوان را حدود 20 سال اعلام کرده است.

العربیه به نقل از گاردین نوشت؛ همچنین از شلیک به سر و صورت و اندام‌های حیاتی مردان از فاصله نزدیک نیز خبر داده و آمده که این موضوع به‌منظور وارد کردن صدمات جدی و کشتن معترضان مرد صورت می‌گیرد.