شباهت‌های الیگارش های روس و زالو زاده های جمهوری اسلامی اکنون و در آینده؛ بقلم فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعات و امنیت

0
630
گزارش تازه درباره خرید خانواده قالیباف و ادامه ماجرای سیسمونی گیتr)V

هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد، هم رونق زمان شما نیز بگذرد.

به فاصله یک روز، دو الیگارش روس به همراه زن و بچه هایشان خودکشی کردند ! و ظاهراً اعلام شد که اختلاف فامیلی باعث این خودکشی ها شده است. سناریوی نخ نمای تسویه حساب ها !

در نوزدهم آوریل سال 2022 میلادی، یک الیگارش روس ساکن اسپانیا به نام سرگئی پروتوسنا، ظاهراً همسر و دختر هیجده ساله‌اش را هنگام خواب با کارد و تبر می‌کشد و سپس خودش را در باغچه خانه خلاص می کند.

این فاجعه یک روز بعد از مرگ الیگارش دیگر روس در مسکو اتفاق می افتد. در هیجدهم آوریل 2022 میلادی، در مسکو الیگارش دیگری به نام ولادیسلاو آوایف، به همراه همسر و دخترش به ضرب گلوله کشته شدند اینجا هم صحبت خودکشی به میان آمد.

گویا الیگارش های روس تصمیم گرفته‌اند همسر و فرزندان خود را بکشند و خودکشی نمایند. فامیل پروتوسنیا، سال‌ها در لیوره دلمار، اسپانیا در منطقه کاتلان ملک بزرگی خریده و در آن زندگی می‌کردند، ملکی که تعدادی اتومبیل های لوکس در آن پارک شده بود.

سرگئی پروتوسنیا، عضو شورای مدیریت نواتک، کمپانی گازی خصوصی مهم روسیه بود و ثروتش به بیش از چهارصد و چهل میلیون دلار می رسید. پلیس اسپانیا حرف از اختلاف خانوادگی می‌زند و می گوید که هنوز نمی‌تواند تشابهی میان این ماجرا و مرگ روز گذشته یک الیگارش در مسکو بیابد.

چه کسی باور می‌کند که این اشخاص ثروتمند به همین سادگی خوشی زیر دلشان بزند و خود و خانواده‌شان را بکشند.

چهار روز پس از تجاوز روسیه به اوکراین در بیست و هشتم فوریه 2022 میلادی، یک الیگارش روسی – اوکراینی به نام میخائیل واتفورد در ملک شخصی او در ویرجینیا واتر توسط یک باغبان پیدا شد. این الیگارش هم ثروت خود را از گالایشگاه های نفت در اوکراین به دست آورده بود و پس از انتقال به بریتانیا یک شرکت ملکی راه اندازی کرده بود.

چند روز است که خبری در باره سیسمونی خریدن فامیل مم باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بر سر زبان‌ها می باشد، آن هم در شرایطی که در شهر زادگاه مم باقر ؛ مشهد مقدس ! آمار سرسام آور سفر مردان عراقی برای صیغه کردن زنان بیچاره شهر، شهره عالم شده است.

مم باقر به گفته بسیاری از همشهری هایش اگر انقلاب نشده بود هم‌اکنون مشعول سیخ زدن کباب در طرقبه بود، اما به لطف خاله مهربان‌تر از مادر، که ملکه کنونی ایران شده است، از هیچ به همه چیز رسید و یکشبه از سیخ زدن کباب در طرقبه، به مقامات لشکری و کشوری همه با هم ! رسید.

گفته می‌شود ماجرای خرید سیسمونی نوزاد در اصل پول خرد معامله خرید چند دستگاه آپارتمان لوکس به سبک الیگارش های روسی در منطقه اعیان نشین استانیول پایتخت ترکیه بوده است.

فکر می‌کنم اغلب ایرانیان پس از انقلاب داستان آنوسی! ها را شنیده باشند. گفته می شود که آنوسی ها یهودیانی بودند که از سر ناچاری برای حفظ دین خود تقیه می‌کردند و ظاهراً خود را مسلمان نشان می دادند.

دیدم نام پسران مم باقر گلیم باف ! ؛ الیاس و اسحاق و نام دخترش مریم است و ریشه در اورشلیم دارند. روزی نه چندان دور، هنگامی که مردم بپا خاستند و بساط این جرثومه های فساد و تباهی را در هم شکستند. نه پول وثروت و نه ملک و آپارتمان در هیچ جای دنیا در امان نخواهند ماند و بی شک سرنوشتی چون الیگارش های روسی پیدا خواهند کرد. 26 آوریل 202