شایعه حضور دیوید بکهام در فیلم جدید گای ریچی

0
340

گزارش‌های تایید نشده حاکی از بازی دیوید بکهام در فیلم جدید گای ریچی است.

 احتمال داده می‌شود دیوید بکهام بازیکن مشهور فوتبال در فیلم جدید گای ریچی که درباره شاه آرتور ساخته می‌شود، جلوی دوربین برود.

برمبنای این احتمال ها، این کارگردان بریتانیایی می‌خواهد نماد فرهنگ مردمی را در اسطوره شمشیر و جادو در هم بیامیزد.

دیوید بکهام در این فیلم در نقش یک شوالیه ناراضی که قادر نیست شمشیر مشهور «اکسکالیبو» را از سنگ درآورد ظاهر می‌شود.

گفته شده ریچی قصد دارد تا از شیوه پاپ – که بکهام هم از نمادهایش است- برای روایت این قصه فانتزی تاریخی استفاده کند. یک سایت سینمایی گفته حتی مترادفی برای بازی فوتبال هم در یکی از صحنه‌ها نوشته شده است.

ریچی پیش از این با بکهام در سال ۲۰۱۳ در یک فیلم کوتاه تبلیغاتی برای لباس همکاری کرده بود.

فیلم «شوالیه‌های میزگرد: شاه آتور» اولین فیلم از یک مجموعه ۶ گانه است که در آن چارلی هانام در نقش شاه بازی می‌کند. ریچی از استرید برگز-فریزبی بازیگر فرانسوی-اسپانیایی در نقش همسر شاه، اریک بانا در نقش فرمانده کل قوا، دجیمون هونسو در نقش بدیور و جود لاو در نقش فورتیگن استفاده می‌کند.

کمپانی سازنده فیلم یعنی برادران وارنر چیزی درباره صحت این ادعا نگفته است. اما افزوده شدن کیتی مک گرا بازیگر ایرلندی به این فهرست که در نقش شخصیتی به نام السا ظاهر می شود، این احتمال را تقویت کرده است.

هانام بازیگر فیلم «پسران هرج و مرج» بازیگر نقش شاه آرتور جوان است. این فیلم برداشتی جدید از افسانه بریتانیایی است که بر مبنای فیلمنامه جابی هرولد ساخته می شود و بازآفرینی داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌های افسانه‌ای اش را در دوران پادشاهی کَمِلات تصویر می کند.

این اولین فیلمی است که قرار است در یک مجموعه ساخته شود و اکران اولین قسمت آن برای ۲۲ جولای ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

چندی پیش نیز با ادریس آلبا مذاکراتی شد و او قرار است در نقش بدیوره، مرد دست راست پدر آرتور ظاهر شود که به آرتور نحوه رهبری یک ارتش را یاد می‌دهد.

این پروژه بزرگ شامل ۶ فیلم است و هر چند هنوز در مراحل اولیه تولید است، هنوز معلوم نیست که آیا گای ریچی هر شش قسمت را کارگردانی می‌کند یا فقط برای یک قسمت انتخاب شده است.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، پیش از این شایعه شده بود که دیوید بکهام اولین نقش سینمایی‌اش را در فیلم «سرویس مخفی» به کارگردانی متیو وان اجرا می‌کند اما با اکران فیلم روشن شد این شایعه درست نبود. در واقع مدتی است که گفته می‌شود این ستاره سابق فوتبال و پدر چهار فرزند، به دنبال ایفای نقشی کوتاه در یک فیلم سینمایی به عنوان یک تجربه است.