شاه آرتور در فیلم گای ریچی شناخته شد

0
447

چارلی هانام بازیگر فیلم «پسران هرج و مرج» توسط گای رچی به عنوان بازیگر نقش شاه آرتور جوان انتخاب شد.

 در حالی که چارلی هانام برای بازی در نقش شاه آرتور انتخاب شده، مایکل پرسبرنت سوئدی نیز به پروژه جدید کمپانی برادران وارنر پیوسته که قصد دارد داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌هایش را به کارگردانی گای ریچی بسازد.

قرار است در فیلم «شوالیه‌های میزگرد: پادشاه آرتور» چارلی هانام در نقش آرتور بازی کند؛ مرد جوانی که سفرش تا رسیدن به تخت پادشاهی را گای رچی کارگردانی می کند و آسترید برگس فریزبی نیز در نقش ژونور بازی خواهد کرد. به گفته منابع خبری، نقش پرسبرنت نقش منفی فیلم خواهد بود. این فیلم برداشتی جدید از افسانه بریتانیایی است که بر مبنای فیلمنامه جابی هرولد ساخته می شود و بازآفرینی داستان پادشاه آرتور و شوالیه‌های افسانه‌ای اش را در دوران پادشاهی کَمِلات تصویر می کند.

این اولین فیلمی است که قرار است در یک مجموعه ساخته شود و اکران اولین قسمت آن برای ۲۲ جولای ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

چندی پیش نیز با ادریس آلبا مذاکراتی شد و او قرار است در نقش بدیوره، مرد دست راست پدر آرتور ظاهر شود که به آرتور نحوه رهبری یک ارتش را یاد می‌دهد.

لیونل ویگرام، آکیوا گلدزمن، توری تانل و هرولد مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را همراه گای ریچی بر عهده دارند.

پرسبرنت نقش بئورن را در دو فیلم اخیر «هابیت» یعنی «نبرد پنج لشکر» و «ویرانی اسماگ» بازی کرده و در فیلم‌های سوئدی متعددی ظاهرشده است.

چارلی هانام بازیگر ۳۴ ساله بریتانیایی و نیز فیلمنامه نویس است.

این پروژه بزرگ شامل ۶ فیلم است و هر چند هنوز در مراحل اولیه تولید است، هنوز معلوم نیست که آیا گای ریچی هر شش قسمت را کارگردانی می‌کند یا فقط برای یک قسمت انتخاب شده است.

گفته شده «شاه آرتور» که با بودجه بالایی ساخته می‌شود، در دو فرمت سه بعدی و دو بعدی اکران می‌شود.

با وجود این که افسانه شاه آرتور از شخصیت‌های متعدد و داستان‌های تودر تو شکل می گیرد، اما ساخت یک پروژه ۶ قسمتی کاری بزرگ است که قطعا زمان زیادی باید صرف آن شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ریچی که پروژه بعدی اش «مردی از U.N.C.L.E. » خواهد بود، از سال ۲۰۱۰ تا به حال با کمپانی برادران وارنر برای پروژه «شاه آرتور» همکاری کرده است.