شان پن «تفنگدار»، قهرمان اکشن شد

0
438

 شان پن را در اولین نقش خود به‌عنوان قهرمان اکشن نشان می‌دهد که تلاش دارد تا «بزرگترین اشتباه» زندگی خود را جبران کند.

فیلم «تفنگدار» (The Gunman) با بازی شان پن، خاویر باردم، ری وینستن و ادریس آلبا در آخرین روز سال خورشیدی جاری به روی پرده خواهد آمد.

شان پن در این فیلم نقش آدمکشی را دارد که سعی می‌کند نام نیکی از خود به جا بگذارد و حقیقت وحشتناکی را درباره سازمانی که قبلاً در آن کار می‌کرده است، افشا کند.

1393110112065493888724

فیلم «تفنگدار» را پی‌یر مورل کارگردانی می‌کند که اولین فیلم از مجموعه «ربوده شده» را ساخته است. این درام جنایی اقتباسی است از رمانی پرفروش به قلم ژان پاتریک مانشت و شان پن در اولین نقش خود در مقام قهرمان اکشن، یک مأمور سازمانی اطلاعاتی است که از «بزرگترین اشتباه» خود که کشتن یک چهره مردمی در آفریقا بوده، متأسف است. وقتی که سازمانش به او خیانت می‌کند، بازی موش و گربه‌ای به راه می‌افتد که در سرتاسر اروپا ادامه پیدا می‌کند.

به‌ گزارش آنا، اکران فیلم «تفنگدار» قرار است در تاریخ 20 مارس 2015 (29 اسفند)   آغاز شود.

نخستین تجربه بازیگری شان پن، در فیلم «Fast Times at Ridgemont High» (روزهایی هیجانی در بلندی‌های هیجمانت) بود. از آن هنگام تاکنون در حدود ۴۰ فیلم بازی کرده‌است و برای فیلم‌های رودخانه مرموز و میلک جایزه اسکار را دریافت کرده‌است. او همچنین برای سه فیلم دیگر هم نامزد اسکار شده بود که عبارت‌اند از: من سام هستم به کارگردانی جسی نلسون، راه رفتن مرد مرده و «Sweet and Lowdown».