شارون استون به دنبال اسب‌های وحشی می‌رود

0
326

شارون استون در نقش منفی یک فیلم جدید که با الهام از زندگی در غرب وحشی ساخته می‌شود، جلوی دوربین می‌رود.

شارون استون در فیلم درامی با عنوان «Running Wild» ساخت کمپانی تازه تاسیس ای‌اس‌اکس انترتینمنت متعلق به فارست لوکاس و علی افشار نقش‌آفرینی می‌کند. الکس راناریولو کارگردان فیلم «سمت اشتباهِ درست» این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و کریستینا مور و برایان رادنیک مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارند.

داستان فیلم «Running Wild» درباره زن بیوه‌ای است که با افراد سابقه‌دار کار می‌کند تا بتواند دسته‌ای از اسب‌های وحشی را که وارد ملکش شده‌اند، رام کند و به این ترتیب مزرعه‌اش را نجات دهد. شارون استون در این فیلم نقش شخصیت منفی داستان را ایفا خواهد کرد و بازیگر نقش زن بیوه هم به زودی انتخاب خواهد شد.

کمپانی ای‌اس‌اکس انترتینمنت مسئولیت سرمایه‌گذاری و تهیه این فیلم را بر عهده دارد و لوکاس و افشار هم به عنوان تهیه‌کننده این پروژه فعالیت می‌کنند. کریستینا مور هم دیگر تهیه‌کننده آن است. این فیلم تامین کننده بخشی از هدف این کمپانی است که قصد دارد تا داستان‌های الهام‌بخشی از شیوه زندگی آمریکایی و رویای آمریکایی را روایت ‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مراحل اولیه عکس‌برداری از لوکیشن‌های فیلم اواخر همین هفته در شهر ناپای ایالت کالیفرنیا آغاز می‌شود.