شارلیز ترون در کنار همکاران قدیمی

0
506

گروه سازنده کمدی سیاه «بزرگسال جوان» برای ساخت فیلمی تازه درباره مادر بودن گرد هم آمدند.

شارلیز ترون بازیگر، دیابلو کودی نویسنده و جیسون رایتمن کارگردان فیلم «بزرگسال جوان» بودند که سال 2011 به سینما آمد. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره فیلم تازه این گروه با موضوع مادر بودن منتشر نشده است.

«بزرگسال جوان» پس از عرضه به بازار سینما با نقدهای بسیار خوبی روبه‌رو شد، اما در نهایت موفقیتی در کسب جوایز سینمایی به دست نیاورد و در گیشه هم تنها 22 میلیون دلار فروخت. نشریه نیویورک تایمز در نقد خود «بزرگسال جوان» را فیلمی درخشان و جسور نامیده بود.

شارلیز ترون پس از نقش‌آفرینی درخشان خود در «مد مکس : جاده خشم»، فیلم «شکارچی : جنگ زمستان» را در نوبت اکران دارد. او با فیلم «آخرین چهره» به کارگردانی شان پن نیز در جشنواره فیلم کن حضور دارد.

این بازیگر هم اکنون مشغول بازی در تریلر جاسوسی «سردترین شهر» است. بازیگر برنده جایزه اسکار ممکن است که در هشتمین قسمت «سریع و خشمگین» نقش منفی داستان را برعهده بگیرد.

رایتمن امیدوار است پس از ناکامی دو فیلم اخیر خود «روز کارگر» و «مردان، زنان و کودکان» با فیلم تازه که هنوز عنوانی ندارد، به سلسله موفقیت‌های پیشین خود ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گاردین، دیابلو کودی هم که اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برای فیلمنامه «جونو» از آن خود کرده است، چندی پیش فیلم کمدی «ریکی و فلش» با بازی مریل استریپ را بر پرده سینما داشت.

www.lifetimetv.co.uk