سیگورنی ویور به شهر خاکسترها سر می‌زند..

0
870

کمپانی کانستنتین فیلم برای گسترش پروژه چند قسمتی “آلات مرگبار” قصد دارد از سیگورنی ویور در قسمت دوم این فیلم به عنوان یکی از بازیگران اصلی استفاده کند.

به گزارش مهر به نقل از امپایر، این پروژه با عنوان “آلات مرگبار: شهر خاکستر” داستان کلاری فری (لیلی کالینز) در فیلم “شهر استخوان‌ها” را ادامه می‌دهد.

در آن فیلم او متوجه شد یکی از اعضای گروه شکارچیان سایه‌هاست که می‌تواند شیاطین را ببیند و با آنها مبارزه کند و اما در این فیلم او با دنیایی جدید از هیولاها، گرگینه‌ها و موجودات غیرطبیعی روبه‌رو می‌شود که حتی فکر نمی‌کرد چنین موجوداتی می‌توانند وجود داشته باشند.

ویور در حال مذاکره برای بازی در نقش رئیس بی‌رحم شکارچیان سایه هاست؛ فردی که به دلیل آرزوی نابود کردن مردی که پسرش را کشته است، در دنیایی از خشم به سر می‌برد.

82nd Annual Academy Awards

اگر ویور قرارداد بازی در این فیلم را امضا کند به گروهی از بازیگران فیلم قبلی از جمله کالینز، جیمی کمپبل بوور، کوین زیگرز، جاناتان ریس میرز و جمایما وست می‌پیوندد. هارالد زوارت قصد کارگردانی این پروژه را دارد.

تاریخ فیلمبرداری مجموعه فیلم‌های “آلات مرگبار” برای ماه اکتبر تعیین‌شده و به نظر می‌رسد که کار ساخت فیلم طبق برنامه جلو می‌رود. اولین فیلم این مجموعه 21 اوت سال 2013 اکران می‌شود.

سیگورنی ویور 63 ساله از ستارگان مطرح آمریکایی است که بازی در فیلم هایی چون “بیگانه”، “آواتار” و “آدم ربایی” را در کارنامه دارد.

هارالد زوارت 48 ساله کارگردانی هلندی است که در سال 2009 “پلنگ صورتی 2” و در سال 2010 “کاراته کید” را ساخت.