سیلی به صورت دختران میر حسین

0
222

دیدار عیدانه فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، با رفتار توهین آمیز زندانبان ها و هتک حرمت بی سابقه دختران ایشان و زدن سیلی به گوش آنها، به تنش و وضعیتی بسیار تلخ در منظر پدر و مادر ایشان تبدیل شد.

 در حالی که امروز قرار بود دختران میرحسین و رهنورد که محرومیت های بسیار زیادی را در سالهای گذشته برای دیدار با پدرومادر خود تحمل کرده بودند برای اولین بار نه در ساختمان کنار منزل میرحسین که ساعاتی را در خانه پدری با وی ملاقات کنند رفتار زننده ماموران امنیتی و خواستهای بی شرمانه آنان از دختران نخست وزیر امام عید را به کام مردم و آنام تلخ کرد.

فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد امروز و پس از دیدار دو ساعت و نیمه با پدر و مادر خود که برای اولین بار در خانه برگزار شد برای تفتیش به خانه امن اطلاعات کنار منزل پدر و مادرشان در پاستور برده می‌شوند.

به گفته نرگس موسوی آنان امر به در اوردن همه لباس ها ولباس زیرمیکنند. این خواسته زشت، همراه با خواست و تفتیش خارج از شان و شرع و غیر متعارفی از سوی زندانبان مواجه می شود که به دلیل شرم آور بودن آن امکان بیان آن وجود ندارد.

در پی ممانعت فرزندان رهبران در حصر جنبش سبز از این خواسته، ماموران امنیتی به آنها حمله ورشده و سیلی محکمی به گوش دو دختر میر حسین موسوی “زهرا سادات و نرگس سادات” موسوی می زنند.

نرگس موسوی در صفحه شخصی خود دراینباره نوشته است در تلاش برای گرفتن دست زندان بانان جهت جلوگیری از حمله های بیشتر، با رفتار غیر انسانی آنها روبرو شده که تمام مچ دست نرگس موسوی توسط یکی از زنان زندان بان گاز گرفته می شود و پس از آن زنان زندان بان پیاپی به دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد حمله می‌کنند. نهایتا فروغی رئیس زندان بان ها متوجه ماجرا شده و از دختران میرحسین موسوی عذر خواهی می کند اما هیچ پاسخی بابت این رفتار غیر اخلاقی خود نمی دهند.

متاسفانه به گفته دختر میرحسین در تمام لحظات درگیری میرحسین موسوی از پشت میله های آشپزخانه خانه که مشرف به خانه امن اطلاعات است صداهای این برخورد مامور امنیتی را میشنیده و زهرا رهنورد نیز شاهد برخورد خشن ماموران امنیتی بود.

به گزارش کلمه،در بیشتر ملاقات های صورت گرفته معمولا دو مامور زن با نام های مستعار مریم و سارا که یکی از این ماموران زن پیش از این در مدتی که میرحسین موسوی در بیمارستان بود با با وی درگیر شده و هتاکی کرده بود نیز حضور دارند.

نرگس موسوی گفته است: زهرا رهنورد همیشه رفتارش با این ماموران زن مادرانه بوده ودر تمام اعیاد به ایشان عیدی می داده است.