سیلوستر استالونه: کله‌گنده‌های هالیوود نمی‌خواستند من راکی باشم

0
289

ستاره سری فیلم‌های «راکی» پس از سال‌ها توانست داستان خود را در قالب یک نمایش موزیکال به صحنه ببرد.

 سیلوستر استالونه که در فیلم‌های «راکی» نقش راکی بالبوا، مشت‌زن فیلادلفیایی را بازی کرد، روز سه‌شنبه در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت کله‌گنده‌های هالیوود برای نقش راکی بازیگرانی چون برت رینولدز، جیمز کان یا رایان اونیل را می‌خواستند، نه او را.

اما استالونه یک مزیت داشت. او تنها یک بازیگر نبود که می‌کوشید نقش راکی را بازی کند. او نویسنده بود و حقوق کل داستان «راکی» را در اختیار داشت. این به استالونه قدرت می‌داد اجازه ندهد «راکی» بدون او ساخته شود، اما این قدرت برای او هزینه داشت.

استالونه در حالی پیشنهاد 300 هزار دلاری – حدود یک میلیون دلار الان – برای خرید داستانش را رد کرد که در حساب بانکی‌اش تنها 106 دلار داشت و یک ماشین 40 دلاری زیر پایش بود.

خودش می‌گوید: «آن زمان تصمیمی واقعا احمقانه بود، چون من آه در بساط نداشتم.»

اکنون که به گذشته نگاه می‌کنیم، تصمیم استالونه اصلا احمقانه به نظر نمی‌رسد. او در نهایت چیزی را که می‌خواست به دست آورد.

اولین «راکی» در 1976 ساخته و برنده سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان شد. این فیلم مجموعه‌ای سینمایی شامل شش فیلم به همراه داشت که در دنیا 1.2 میلیارد دلار فروخت.

این اصلا برای کسی که ابتدا هیچ‌کس به او اعتقاد نداشت، بد نبود، اما استالونه حتی بعد از موفقیت سری فیلم‌های «راکی»، زمانی که تصمیم گرفت این داستان را در قالب یک نمایش موزیکال در برادوی اجرا کند با مقاومت‌هایی روبرو شد.

استالونه با اشاره به واکنش تهیه‌کننده‌ها به اجرای موزیکال «راکی» می‌گوید: «آن‌ها اعتقاد داشتند این بهترین ایده برای یک آدم احمق است.»

به گزارش خبرآنلاین،استالونه بار دیگر پافشاری کرد و اکنون حدود سه هفته است نمایش «راکی»‌ در برادوی روی صحنه رفته است. استالونه یکی از تهیه‌کنندگان این نمایش است.

http://www.fanpix.net/