سیلوستر استالونه رمبوی تلویزیونی نمی‌شود

0
207

سیلوستر استالونه اعلام کرد برای یک مجموعه تلویزیونی قرار نیست بار دیگر در نقش رمبو ظاهر شود.

 رمبو ممکن است به صفحه تلویزیون بازگردد ولی اگر این اتفاق بیفتد سیلوستر استالونه دوباره در نقش جان رمبو بازی نمی‌کند و باید منتظر دیدن بازیگر دیگری در این نقش باشیم.

استودیوی مستقل انترتینمنت وان اعلام کرد که قراردادی جدید برای ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس “رمبو” امضا کرده است. این استودیو در خبری اعلام کرده بود که از استالونه درخواست کرده تا در سطحی خلاقانه در این پروژه همکاری داشته باشد و شاید در انتها بتواند دوباره در نقش اصلی رمبو ظاهر شود. با این حال نماینده استالونه می گوید چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 john_rambo_2008_3

به گزارش سینماپرس به نقل از امپریال، نماینده استالونه گفت: در حالی که سریالی جدید بر اساس رمبو ساخته می شود شایعاتی مبنی بر ایفای نقش توسط سیلوستر استالونه در این سریال منتشر شده بود. با این حال بر خلاف تمام گزارش ها استالونه مطمئنا نقش رمبو را در این سریال بازی نخواهد کرد.

استالونه هنوز ممکن است به عنوان یک مشاور و یا در زمینه خلاقانه دیگری در سریال شرکت داشته باشد اما احتمالا در آن هیچ نوع نقش آفرینی نخواهد داشت. انترتینمنت وان و نو ایمج این سریال را تهیه می کنند و آن را به پخش کنندگان آمریکا و سراسر دنیا می فروشند.