سیلوستر استالونه به «جوخه خودکشی» پیوست

0
100

سیلوستر استالونه به گفته جیمز گان که کارگردانی ادامه «جوخه کشی» را برعهده دارد، به گروه بازیگران این فیلم ملحق شده است.

گان در اینستاگرام این خبر را اعلام کرد و با انتشار یک سلفی از خودش و این بازیگر کهنه‌کار نوشت که همیشه دوست داشته با دوستش همکاری کند و روز شنبه در «جوخه خودکشی» با هم کار می‌کنند و با وجود اینکه سیلوستر یک ستاره نمادین سینماست، هنوز بیشتر مردم نمی‌دانند او چقدر فوق‌العاده است.

در پاسخ به پرسش یک هوادار که سوال کرده بود آیا به این معنی استالونه هم در فیلم حضور دارد؟ پاسخ گان «بله» بود.

استالونه هم با انتشار ویدیویی این خبر را تأیید کرد و از این همکاری به عنوان یک موهبت یاد کرد و گفت این کار واقعاً لذت‌بخش است.

«جوخه خودکشی» گان قرار است ۶ آگوست ۲۰۲۱ اکران شود و مارگو رابی، ادریس البا، جان سنا، جوئل کینامن، پیتر کاپالدی و وایولا دیویس بازیگرانش هستند. گان فیلمنامه فیلم را هم نوشته است و برای آن از کمیک‌های «جوخه خودکشی» دهه ۱۹۸۰ الهام گرفته است.

استالونه پیشتر با گان در فیلم «محافظان کهکشان ۲» همکاری کرده بود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم جدید دنباله‌ای بر «جوخه خودکشی» ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر است.

سیلوستر گاردنز اِستالونه معروف به سیلوِستِر اِستالونه متولد ۶ ژوئیهٔ ۱۹۴۶ بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، بدنساز، نویسندهٔ آمریکایی، تاجر و برنده جایزه گلدن گلوب است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند. سه نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی رِمبو و راکی و بارنی راس مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی و گاهی کارگردانی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت.

سیلوستر استالونه به‌خاطر بازی در فیلم راکی دو بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین فیلمنامه شد. وی سومین بازیگر تاریخ بود که به‌خاطر یک فیلمش، نامزد دریافت این دو جایزه شد. پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز به این افتخار نائل شده بودند. همچنین او چهار بار برنده جایزه تمشک طلایی شده‌است.

فیلم راکی، علاوه بر دیگر پیروزی‌هایش، توانست درفهرست ملی ثبت فیلم و موزهٔ اسمیتسونین نیز به ثبت برسد.

وی پس از ایفای نقش در قسمت هفتم سری فیلم‌های راکی «کرید» موفق به دریافت جایزهٔ گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. همچنین او با کسب دو نامزدی اسکار برای نقش راکی بالبوا در حال حاضر جزء تنها شش بازیگری است که با بازی در یک نقش دو بار نامزد اسکار شده‌اند «آل پاچینو، پل نیومن، بینگ کراسبی، پیتر اوتول، کیت بلانشت و خودش»