سينمادوستان تریلر “زندگی مخفی والتر میتی” را پسنديدند..

0
146

تریلر فیلم جدید “زندگی مخفی والتر میتی” با بازی و کارگردانی بن استیلر منتشر شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد.

به گزارش  مهر به نقل از د.رپ، این فیلم که بر اساس داستان کوتاه جیمز توربر ساخته شده است، ماجرای مردی است به نام میتی (بن استیلر) که عادت به خیالبافی دارد؛ آن هم نه خیالبافی معمولی روزانه و رویاهای معمولی که انسان را در یک بعدازظهر به یک مغازه می‌برند.

سفرهای میتی او را به گوشه‌هایی از جهان می‌برد تا با توفان‌ها دست و پنجه نرم کند، داستان‌های هیجان‌انگیز بزرگی داشته باشد و وارد کار جاسوسی مرگبار شود.

در تریلر جدید این فیلم می‌توان نگاهی به بازیگران نقش‌های دوم فیلم یعنی شان پن، کریستن ویگ و آدام اسکات داشت و طعم بلندپروازانه فیلم را چشید. “زندگی مخفی والتر میتی” یکی از پروژه‌های مورد علاقه بن استیلر بازیگر هالیوودی است که همواره سعی دارد به دنبال ماجراهای خاص برود.

استیلر در آخرین نسخه مجله امپایر درباره فیلم “زندگی مخفی والتر میتی” اینگونه گفته است: این طور هم نیست که بخواهم سعی کنم چیزی را ثابت کنم و یا چیزی را به زور به مردم تحمیل کنم. فقط سعی دارم کارها را متفاوت انجام دهم و آن نوع فیلمی را بسازم که خودم به ساختش علاقه دارم. فیلمی که خودم دوست داشته باشم آن را ببینم.

بن استیلر بازیگر فیلم های کمدی، فیلم کمدی فانتزی “زندگی مخفی والتر میتی” را کارگردانی و خودش هم در نقش اصلی آن بازی کرده است. او نقش مسئول بخش عکس یک نشریه را بازی می‌کند که مردی ترسو و خجالتی است. استیلر اخیرا در حال مذاکره برای بازی در پروژه “پینوکیو” با رابرت داونی جونیور بوده است.

“زندگی مخفی والتر میتی” روز 26 دسامبر اکران می‌شود.