سوفیا کاپولا «پری دریایی کوچک» را نمی‌سازد

0
255

سوفیا کاپولا وقتی سر انتخاب بازیگر «پری دریایی کوچک» با کمپانی سازنده به مشکل برخورد، اعلام کرد از این پروژه کنار می‌رود.

 پس از ماه‌ها تلاش برای تعیین این که چه کسی نقش شخصیت «پری دریایی کوچک» را بازی کند، سوفیا کاپولا که با یونیورسال به نتیجه نرسید، اعلام کرد این پروژه را کارگردانی نمی‌کند.

تیم بیوان و اریک فلنر تهیه‌کنندگان یونیورسال برای تهیه این فیلم که هنوز عنوانی برایش تعیین نشده، هنوز پروژه را دنبال می‌کنند.

به گفته منابع مطلع، اختلاف نظر استودیو و کاپولا سر انتخاب بازیگر نقش اصلی یعنی «آریل» بود. کاپولا کارگردان فیلم تحسین شده «گمشده در ترجمه» بسیار علاقه‌مند بود تا بازیگر جدید مایا تورمن هاوک دختر ۱۶ ساله اتان هاوک و اوما تورمن در این نقش بازی کند در حالی که مدیران استودیو از این انتخاب ناخشنود بودند.

سخنگوی یونیورسال حاضر نشده تا در این باره توضیحی بدهد.

«پری دریایی کوچک» قرار بود بزرگ‌ترین پروژه استودیو فیلم کاپولا باشد.در سال ۲۰۰۶ او فیلم «ماری آنتوانت» را برای کلمبیا کارگردانی کرد که در باکس آفیس موفقیتی کسب نکرد. فیلم مستقل او «دوشیزه خودکشی» می‌کند نیز موفق نبود. بازیگر اصلی هر دو فیلم کریستین دانست بود.

آخرین فیلم که کاپولا ساخت «جایی» بود و او به تازگی فیلم «یک کریسمس خیلی موری وار» را با همکاری بیل موری در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی، برای نتفلیکس ساخت.

بیش از یک سال پیش کاپولا مسئولیت کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت و قرار شد تا فیلمنامه فیلم را کارولین تامپسون بر مبنای پیش‌نویسی که کلی مارسل و ابی مورگان نوشته بودند، تهیه کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،این فیلم نسخه جدیدی از داستان مشهور هانس کریستین آندرسن است که داستان پری دریایی کوچکی را روایت می کند که عاشق شاهزاده‌ای می‌شود و آرزو دارد تا انسان شود.