سه نفر در ملاء عام در مشهد اعدام شدند؛ به همراه تصاویر

0
273

سه نفر، در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه ۶ خرداد، در مشهد در انظار عمومی به دار آویخته شدند.

دادستانی مشهد جرم این سه نفر را “مشارکت در سرقت‌های مسلحانه متعدد، مشارکت در آدم ربائی و نگهداری سلاح و مهمات” اعلام کرده است.

شوربختانه اعدام در حضور کودکان و تاثیرات منفی و خطرناک تماشای اعدام در ملا عام بر روی کودکان همواره از نگاه مسئولین نظام جمهوری اسلامی دور بوده است.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از رسانه های درون مرز، به نام‌های «س-ک»، «ر-م» و «هـ- ح» به اتهام مشارکت در سرقت‌های مسلحانه متعدد و همچنین مشارکت در آدم ربایی، نگهداری سلاح و مهمات ساعت ۹ صبح امروز در ملاء عام و در محل ارتکاب به جرم به دار مجازات آویخته شدند.

در همین رابطه دادستان عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه محکومان در ارتکاب اعمال مجرمانه خود و در طی انجام سرقت‌های مسلحانه در سطح شهر و تیراندازی با سلاح گرم موجب ورود صدمات و جراحات جدی به مردم شده بودند، گفت: یکی از سرقتهای مسلحانه توسط این اشرار متاسفانه منجر به قتل یکی از شهروندان به نام مرحوم محمد ثنایی شد که اولیای دم ایشان و سایر همشهریان از دستگاه قضایی تقاضای اجرای علنی احکام اعدام مجرمان را داشتند.

وی همچنین افزود: صبح امروز در محل قتل مرحوم محمد ثنایی طبق دادنامه صادره از سوی شعبه هشتم دادگاه انقلاب اسلامی مشهد که طی آن افراد نام برده شده به اتهام محاربه از طریق انجام سرقتهای مسلحانه متعدد منجر به قتل، ناامنی در محیط و موجب سلب امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند به مواد ۴۲-۱۸۳-۱۸۵-۱۹۰ و ۱۹۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ اعدام شدند. عکس‌های محسن رحیمی عنبران عکاس باشگاه خبرنگاران در این رابطه را می‌بینید.