سه‌گانه جدید «ترانسفورمرها» به سینما می‌آید

0
168

«مایکل بی» از ساخت حداقل سه فیلم جدید از مجموعه فیلم‌های «ترانسفورمرها» خبر داد.

در حالیکه قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های اکشن «ترانسفومرها» با عنوان «عصر انقراض» تابستان امسال به سینماهای جهان می‌آید،‌ «مایکل بی» کارگردان این مجموعه فیلم از ساخت قسمت‌های جدید این فیلم خبر داد.

«مایکل بی» در گفت‌وگو با «اینترتینمنت ویکلی» ضمن اشاره به ساخت قسمت‌های جدید این فیلم با عوامل و خط داستانی جدید، از شکل‌گیری یک سه‌گانه جدید خبر داد‌، اما گفت از این که تمام فیلم‌های جدید را کارگردانی کند مطمئن نیست.

قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی مایکل بی و با بودجه 140 میلیون دلاری ساخته شد که در آن بازیگرانی چون «شیا لبوف»، «مگان فاکس»، «جان تورتورو»، «هوگو ویوینگ»، «جاش دوهامل»، «ترسی گیبسون» نقش‌آفرینی می‌کردند و در نهایت این فیلم به فروشی بالغ بر 709 میلیون دلار در گشیه جهانی دست یافت.

داستان کلی این فیلم درباره برخی وسایل الکتریکی موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل و طغیان هستند این موجودات به دو دسته طرفداران انسان‌ها و دشمنان آنها تقسیم می‌شوند و به جنگ با یکدیگر می‌پردازند.

قسمت دوم این فیلم با عنوان «ترانسفورمرها: انتقام شکست خوردگان» نیز در سال 2009 با تیم بازیگری تقریبا یکسان با قسمت اول راهی سینما شد و در نهایت به فروشی بیش از 836 میلیون دلار رسید.

به گزارش ایسنا؛ سرانجام قسمت سوم این فیلم تخیلی با نام «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» نیز در سال 2011 با بودجه عظیم 195 میلیون دلاری بصورت دو بعدی و سه‌بعدی به سینماهای جهان آمد و فروش خیره‌کننده و به مجموع فروش خیره‌کننده بیش از 1.12 میلیارد دلار دست یافت.