سعید مرتضوی از ایران خارج شد

1
167

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، گزارش‌ها جکایت از آن دارند که مرتضوی شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی «امام خمینی» از کشور خارج شده است.

تارنمای روز نو اشاره داشته است که مرتضوی با پرواز شماره 3413 تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرده و گفته است که برای مراسم اربعین به کربلا می‌رود.

شایان ذکر است که پرونده وی، هم‌اکنون در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و در این رابطه خبرآنلاین نوشت: نماینده مردم آبادان در مجلس نهم، با بیان اینکه سعید مرتضوی به‌علت اتهامات اقتصادی تاکنون ممنوع خروج بوده است، گفت: اصولا مرتضوی در چند سال اخیر نشان داده که فردی ویژه و فراقانونی بوده است.

پیشتر وی از سوی دولت کانادا و کمیته اصل ۹۰ مجلس ششم، پیرامون قتل زهرا کاظمی روزنامه نگار و عکاس ایرانی – کانادایی که در بازداشت دادستانی تهران کشته شد، مقصر اعلام شده‌ بود.

چندین مرتبه نیز بابک زنجانی در جریان محاکمات اخیر خود از مرتضوی نیز نام برده است.

1 نظر

  1. گندش دراومده بود ب اسم مراسم اربعین ردش کردن رفت ‘ اخه توی کدوم مملکتی کسی ک بخاطر جرایم مختلف بازجویی و بازداشت شده آزاد میکنن و اجازه خروج از کشور میدن ? کارایی ک توی زندان و بازداشتگاه کهریزک کرد مگه جرایم ساده ای بود ک راحت ازادش میکنن و بهش اجازه خروج میدن ? اخوندا گوه زدن ب انسانیت و قوانین ‘ واسه اینکه دست آقایون رو نشه اون حرومزاده رو ردش کردن رفت ‘

نظرات بسته است