سریال «۲۴» بدون جک باوئر ساخته می‌شود

0
169

شبکه «فاکس» اعلام کرد سری جدید سریال پرطرفدار «۲۴» بدون حضور شخصیت جک باوئر ساخته می‌شود.

شبکه فاکس رسما اعلام کرد سری‌ جدید سریال «۲۴» با عنوان «۲۴: میراث» بدون حضور شخصیتی که کیفر ساترلند نقش او را تاکنون بازی می‌کرد، ساخته می‌شود.

سریال «۲۴» در حالی بار دیگر جلوی دوربین می رود که هیچیک از شخصیت‌های فصل‌های قبل در آن جایی ندارند.

گفته شده فیلمنامه قسمت مقدمه پیش از تعطیلات سال نو نوشته و آماده شده و از فصل زمستان، فصل جدید این سریال جلوی دوربین می‌رود. قرار است این سریال همان فرم پیشین خود را حفظ کند و در هر اپیزود یک ساعت از روزی پرماجرا روایت شود.

این فصل از سریال «۲۴» بازگشت یک قهرمان نظامی به آمریکا را موضوع مرکزی خود قرار داده است. این فرد برای مشکلاتی که با آن رویه‌رو می شود در نهایت از سازمان ضدتروریستی کمک می‌گیرد و طبق معمول باید جلوی یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی تاریخ را که می‌تواند امنیت آمریکا را به خطر بیندازد، بگیرد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که هیچ‌ خبری درباره انتخاب بازیگران سری جدید اعلام نشده، مدیر عامل فاکس گفته است که هدفشان این بود که قهرمان سری جدید تا آنجا که ممکن است با شخصیت جک باوئر تفاوت داشته باشد. سریال «۲۴» در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار روی آنتن رفت و سال ۲۰۱۴ آخرین قسمت آن با حضور کیفر ساترلند در قالب شخصیت جک باوئر با عنوان «یک روز دیگر زندگی کن» در ۱۲ فسمت به عنوان فصل نهم به نمایش درآمد.