«سرنوشت خشمگین‌ها» اکران می‌شود

0
178

با اکران هشتمین قسمت از مجموعه «سریع و خشمگین» که در چهار روز آینده انجام می‌شود، این سوال مطرح است که آیا این فیلم پرطرفدار می‌تواند موفقیت قسمت پیشین خودش را تکرار کند؟

 جدیدترین فیلم از مجموعه پرفروش کمپانی یونیورسال در چهار روز آینده در ۶۳۳ بازار فیلم جهانی راهی پرده‌های سینماها می‌شود و استودیو چشم به این دوخته که این فیلم که با عنوان «سرنوشت خشمگین‌ها» اکران می‌شود بتواند در هفته افتتاحیه خود ۴۰۰ میلیون دلار فروش کند.

دو سال پیش «خشمگین ۷» فروشی ۳۹۷.۷ میلیون دلاری را در هفته افتتاحیه خود در بازار جهانی تجربه کرد.

با توجه به این که این بار چین و روسیه نیز هم‌زمان در اکران جهانی فیلم جای دارند طبیعی است که استودیو برای هفته افتتاحیه به کسب درآمد بیشتری فکر ‌کند.

در حالی که فروشی ۴۰۰ میلیون دلاری در هفته افتتاحیه برای این فیلم که به کارگردانی گری گرِی ساخته شده می‌تواند نتیجه درخشانی باشد، با توجه به این که سال ۲۰۱۵ نتایج درخشان‌تری هم کسب شده بود، این توقع نباید دور از انتظار باشد. «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» در سال ۲۰۱۵ بالاترین افتتاحیه تاریخ را به نام خودش کرد و ۵۲۸.۹ میلیون دلار فروش کرد.

«خشمگین ۷» در افتتاحیه خود در آمریکا ۱۴۷.۲ میلیون دلار فروش کرده بود و این در حالی بود که همه برای دیدن پل واکر فقید برای آخرین بار بر پرده بزرگ بسیار مشتاق بودند.

آن فیلم یک هفته بعد در چین و روسیه اکران شد و ۶۸.۸ میلیون دلار فروش کرد.

استودیو بر این باور است که حضور وین دیزل، میشل رودریگز، تیرس گیبسون و لوداکریس می‌تواند در کنار بازیگرانی چون دواین جانسون، جیسون استتم و شارلیز ترون که تازه به گروه اضافه شده، همچنان مخاطبان را به سینماها بکشاند.

قسمت هشتم از روز چهارشنبه در استرالیا، فرانسه و کره جنوبی اکران می‌شود و روسیه، آلمان، ایتالیا، برزیل، اسپانیا و آرژانتین از روز پنجشنبه به تماشای آن می‌روند. چین، بریتانیا و مکزیک نیز از جمعه به تماشاگران این فیلم اضافه می‌شوند.

برای تولید «خشمگین ۷» ۱۹۰ میلیون دلار هزینه شد ولی کمپانی هنوز اعلام نکرده برای ساخت این قسمت چقدر هزینه شده است. این در حالی است که فیلم هشتم از اولین محصولات هالیوودی بود که در کوبا فیلمبرداری شد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی،این فیلم سه هفته فرصت دارد تا بازار را در دست داشته باشد و پس از آن «محافظان کهکشان ۲» محصول دیزنی راهی سینماها می‌شود.