سرنخ پول‌های بابک زنجانی در بانک‌های روسی

0
334

به تازگی مدیران شرکت « رز نفت روسیه» برای مذاکره در باب خرید و فروش فراورده‌‌های نفتی و گازی به ایران آمده و با شرکت ملی نفت و گاز مذاکره داشته‌‌اند.

یکی از مدیران این شرکت مدعی شده‌ است که یک بانک روسی اعلام کرده بیش از دو میلیارد یورو از پول بابک زنجانی را در اختیار دارد و از مدیران شرکت نفت و بانک مرکزی دعوت کرده است که برای مذاکره در این باره به روسیه سفر کنند.

حمید حسینی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی در آخرین روزنوشت خود در این باره نوشته است: اخیرا در هتل اسپینانس با یکی از مدیران شرکت رزنفت گاز روسیه ملاقات کرده‌ام که وی اعلام کرد اخيرا يك بانك روسی اعلام کرده بيش از دو ميليارد يورو از پول بابك زنجانی را در اختيار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، حسینی ادامه داده است: به گفته این مدیر ارشد شرکت «رز نفت روسیه» این بانک روسی از نمايندگان شركت نفت و بانك مركزی جهت مذاكره و سفر به روسيه دعوت کرده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی با اشاره به این که قطعا پذيرش اين ادعا سخت است، تصریح کرده است: ولی بيان قاطعانه اين مدير ارشد روسی قابل پيگيری است و اميدوارم كه اين وجه به بيت‌المال باز گردد.