سرمربی تیم والیبال آلمان: شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداریم..

0
243

سبک بازی دو تیم شبیه یکدیگر است.

“ویتال هاینن” گفت تیم ملی والیبال آلمان به لحاظ آماری شانسی برای پیروزی مقابل ایران ندارد.

به گزارش مهر، تیم ملی والیبال آلمان فردا جمعه در رقابتهای لیگ جهانی والیبال در سالن آزادی میهمان ایران است.

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار داست: شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداریم. ایران مقابل صربستان سه امتیاز، مقابل ایتالیا چهار امتیاز و مقابل کوبا پنج امتیاز کسب کرده و حالا این تیم به دنبال گرفتن 6 امتیاز مقابل آلمان است. بازی با ایران بسیار دشوار خواهد بود.

ویتال هاینن در ادامه افزود: سبک بازی ایران و آلمان به هم شباهت دارد. هر دو تیم به دنبال کسب نتیجه در این دو بازی هستند. می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ایران تیم جوان و خوبی دارد و به بهترین شکل بازی می‌کند. ایرانی‌ها در این مسابقه به فکر پیروزی برابر تماشاگران خودی هستند و از دو بازی شش می‌خواهند.

سرمربی آلمان تصریح کرد: در این دو مسابقه به شش امتیاز فکر نمی‌کنیم و حتی اگر یکی از بازی‌ها را هم ببریم جای خوشحالی دارد.

هاینن در پایان گفت: یک بار در گذشته مقابل ایران پیروز شده‌ایم. البته نمی‌توان این تیم را با آن زمان قیاس کرد. ایران چند بازیکن خود را عوض کرده و شرایطش متفاوت است. مثلا فرهاد قائمی در آن زمان بازی کرد اما در چند مسابقه اخیر حضور نداشته و جایگزین‌های خوبی در تیم بازی می‌کنند. به نظر من ایران بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارد.