سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی: از ایرانی‌ها بیشتر از ازبک‌ها بدم می‌آید..!

0
207

“چوی کانگ – هی” گفته می‌خواهد با شکست ایران امیدهای این تیم را برای راهیابی مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل از بین ببرد. وی دلیل این کار را بدرفتاری ایرانی‌ها در بازی رفت عنوان کرده است.

به گزارش  مهر، تیم فوتبال کره‌جنوبی سه شنبه با برتری یک بر صفر مقابل ازبکستان در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفت. این تیم حتی اگر در اولسان به ایران هم ببازد باز هم تقریبا مشکلی در راه صعود مستقیم‌شان به جام جهانی پیش نخواهد آمد.

بر پایه گزارش رویترز، “چوی کانگ هی” که عادات عجیب و غریبی دارد و پیش‌تر گفته بود در صورت صعود کره‌جنوبی به جام جهانی از سمت خود کناره گیری می‌کند، گفته می‌خواهد انتقام شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران در تهران را بگیرد.

چوی در گفتگو با خبرنگاران در سئول اظهار داشت: یادم می‌آید که در ایران با ما بدرفتاری کردند. رفتارهایی که آنها با ما انجام دادند خوب نبود…. آنها مهمان نواز نبودند. صرف‌نظر از اینکه چه تیمی به جام جهانی می‌رود من دوست دارم ایران را در سئول شکست دهم و چیز دیگری برایم اهمیت ندارد.

2002043_full-lnd

سرمربی کره در ادامه اظهار داشت: صادقانه باید بگویم من از ایران بیشتر از ازبکستان بدم می‌آید و امیدوارم که ازبک‌ها به جام جهانی راه پیدا کنند.

در حال حاضر کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه A قرار دارد. ایران با 13 امتیاز دوم است و ازبکستان 11 امتیازی است. فقط دو تیم اول هر گروه جواز حضور مستقیم در جام جهانی را کسب می‌کنند.