سردار نقدی: نباید فریب بخوریم، می خواهند ما را با عربستان وارد درگیری کنند

0
204

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند سطح مبارزات ایران را از رویارویی با آمریکا به سطح مقابله با عربستان تنزل دهند.

به گزارش رسانه ها، محمدرضا نقدی در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت: پشت پرده همه دشمنی ها و مشکلات ما همان گونه که امام راحل فرمود، آمریکا بود. پشت پرده به شهادت رساندن شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان در تهران نیز آمریکا است.

نقدی با تاکید بر اینکه محور اصلی تمام شرارت ها علیه ایران آمریکاست، ادامه داد: هدف آمریکا این است که درگیری در منطقه ایجاد کند و ما را با عربستان درگیر کنند، نباید فریب بخوریم. یک فرد انقلابی برای از بین بردن طاغوت، به کاخ پادشاه حمله می کند، به خانه نوکر و مستخدم شاه حمله نمی کند.

نقدی که در حمله به کوی دانشگاه تهران (۱۸ تیر ۱۳۷۸) از کسانی بود که طرح سرکوب دانشجویان را داشت در ادامه سخنان خود بیان داشت: هدف اعدام شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان هموار کردن راه، برای پیشبرد سیاست های آمریکا در منطقه است آنها می خواهند در افکار عمومی ایران دشمن اصلی را عوض کنند و سطح مبارزات ایران را از رویارویی با آمریکا به سطح مقابله با عربستان تنزل دهند.