سخنگوی وزارت کشور: کروبی رأی داده است؛ محمدتقی کروبی: تا ساعت ۹ شب برای پدرم صندوق نبرده‌اند

0
238

سخنگوی وزارت کشور عصر امروز هفتم اسفند اعلام کرد: مهدی کروبی رأی خود را در صندوق سیار انداخته است!

 به گزارش خبرگزاری آنا، حسینعلی امیری، قائم‌مقام وزیر کشور، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد رأی دادن مهدی کروبی و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که در حصر هستند، اظهار کرد: از استاندار تهران در این‌باره سؤال کردم و ایشان گفتند کروبی چون امکان حضور در صندوق ثابت را نداشته، صندوق سیار فراهم شده و رأی داده است، اما هنوز در مورد رهنورد و موسوی اطلاعی ندارند، پرس‌وجو می‌کنم و اعلام خواهم کرد.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان؛ محمدتقی کروبی فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگو با کلمه با انتقاد از این مسئله می‌گوید: «آخرین خبری که تا نیم ساعت پیش داریم هنوز صندوق رای را به محل حصر نبرده‌اند با اینکه انتخابات تمدید شده است. ما از چند روز پیش رسما درخواست کردیم و پدرم هم همیشه اول صبح رای خود را به صندوق می‌اندازد اما تا ساعت هشت که آخرین ارتباط ما بوده هنوز صندوق را نبرده بودند. پدرم از صبح لیست خود را آماده کرده بودند.»

روز گذشته مهدی کروبی از رهبران محصور جنبش سبز اعلام کرده بود که علیرغم اشکالاتی که از ۸۸ تاکنون داشته و دارم در روز جمعه برای مصلحت مهمتری، حفظ جمهوریت، رای خواهم داد.

محمدتقی کروبی ضمن تکذیب این خبر توضیح می‌دهد: «زمانی که سخنگوی وزارت کشور این حرف را زدند صندوق رای به محل حصر برده نشده بود و تا الان هم برده نشده است و این درست نیست که سخنگوی وزارت کشور از اخبار برخی سایت‌ها این حرف را بزند.»