سخنگوی توفان قاطعیت به سپاه پاسداران هشدار داد

1
161

سرتیپ احمد العسیری، مشاور وزیر دفاع سعودی، روز چهارشنبه اول آپریل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد، با توجه به اینکه بمباران کلیه اردوگاههای آموزشی حوثی‌ها، در یمن یکی از اهداف جنگنده‌های ائتلاف حمایت از مشروعیت یمن است، به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و عناصر حزب الله لبنان هشدار می‌دهیم در صورت حضور در اردوگاههای آموزشی حوثی‌ها یا مناطق درگیری، سرنوشتی مانند سرنوشت آن‌ها خواهند داشت.

هشدار مشاور وزیر دفاع سعودی در پاسخ به یکی از خبرنگاران داده شد، که از وی در باره گزارش هایی از حضور برخی فرماندهان سپاه و تعدادی از عناصر حزب الله لبنان برای آموزش نیروهای حوثی در یمن پرسیده بود.

به گزارش العربیه؛  سخنگوی توفان قاطعیت، تاکید کرد، کشورهای ائتلاف برای حمایت از مشروعیت، از هر نوع کمک انسانی از هر کشوری برای مردم غیر نظامی یمن استقبال می‌کند، اما ارسال کمک‌ها باید با هماهنگی نیروهای ائتلاف و دولت شرعی یمن انجام گیرد، در غیر این صورت به طور طبیعی هدف حملات هوایی ائتلاف حمایت از مشروعیت یمن قرار خواهد گرفت.

1 نظر

  1. اولا دولت شرعی و انقلابی یمن امروز همانها هستند که مورد هجوم و تهاجم ددمنشانه آل سعود دیکتاتور و جنایتکار واقع شده اند مردم مظلومی که سالیان دراز زیر بار ستم زندگی کرده و امروز آزادی را فریاد می زنند دولت آل سعود که دستش به خون میلیونها انسان آلوده است و در همه عملیاتهای انتحاری در حمایت از داعش و تروریستهای سوری صدهها هزار انسان بی گناه را به کام مرگ فرستاده دولتی که حتی حق تعیین سرنوشت برای ملت خودش قائل نیست و حتی یک انتخابات برگزار نکرده حق ندارد به یک ملت انقلابی که دولت غاصب و ابسته خود را نمی خواهد حمله کند در ضمن به این سرتیپ پفکی بگویید سپاه و حزب الله اگر روزی تصمیم بگیرند وارد نبرد با شما بشوند هرکدامتان باید سوراخ موش اجاره کنید

نظرات بسته است