سحر دولتشاهی سفیر کمپین “ارمغان” شد

0
359

سحر دولتشاهی سفیر کمپین “ارمغان پویشی برای آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد ” شد.

 طی جلسه‌ای که با معاونت امور زنان و خانواده داشتم قرار شد در جهت اطلاع رسانی در زمینه کمپین ارمغان که به آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد اختصاص دارد فعالیت کنم و به کسانی که به من لطف دارند و کارهایم را پیگیری می‌کنند در این زمینه اطلاعاتی ارائه دهم.

وی در ادامه گفت: قرار است معاونت امور زنان جلسه پرسش و پاسخی با حضور طیف‌های مختلفی مانند هنرمندان و ورزشکاران برگزار کند و من در این جلسه درباره کمپین ارمغان توضیحاتی را ارائه دهم. یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده دیدار با خانواده‌هایی است که همسر آنها به علت ارتکاب جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند.

این هنرمند با بیان اینکه عملکرد خانم مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حوزه‌های مختلف شجاعانه بوده است گفت: اقدامات او به حوزه زنان کمک کننده بوده است علاوه بر آن من به علت جایگاهم احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنم و تلاش می‌کنم با دقت مسئولیت‌هایی را در این زمینه اجرایی کنم. کمپین ارمغان می‌تواند اقدام اجتماعی موثری باشد تا مادرانی که بدون عمد مرتکب جرایمی شدند بتوانند به آغوش خانواده باز گردند.

مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در دیدار با دولتشاهی بازیگر بارکد نیز ضمن تاکید بر فعالیت مستمر در حوزه آزادسازی زنان زندانی، از مردم و مسئولین خواست تا با پیوستن به پویش ارمغان در آزادی زنان زندانی مرتکب جرایم غیرعمد سهیم شوند.

 کمپین “ارمغان” برای آزادی زندانیان زن جرایم غیرعمد در راستای اجرای یکی از بندهای تفاهم نامه امضاشده میان معاونت امور زنان و خانواده با ستاد دیه طراحی و فعال شده است.

هموطنان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری#101*780* به این حرکت خداپسندانه و انساندوستانه ملحق شوند. با این  شماره گیری به صورت کاملا داوطلبانه مبلغ دلخواه که می تواند معادل پنج رقم آخر فیش حقوقی یا معادل حقوق یک ماه یا با همت عالی یا هر مبلغی که کمک کننده مد نظرش هست به حسابی که برای ازادی زندانیان زن جرایم غیر عمد اختصاص یافته است واریز می شود. بنابراین به هیچ وجه کسر اجباری و خودبخودی از فیش های حقوقی اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش ایسنا،گفتنی است، این کمک‌ها به آزادی زندانیان زن که بار اول مرتکب جرایم غیر عمد شده اند تعلق خواهد گرفت، نه مرتکبان جرایم عمد.