ستاره «فرار از زندان» در درام پلیسی «فلش»

0
585

ستاره شناخته‌شده سریال «فرار از زندان» یعنی ونتوورت میلر به سنترال سیتی می‌رود.

گرگ برلانتی تهیه‌کننده اجرایی شبکه سی دبلیو در تور رسانه‌ای انجمن منتقدان تلویزیون آمریکا اعلام کرد که میلر به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود چهارم سریال جدید «فلش» ظاهر خواهد شد.

میلر مسئولیت ایفای نقش لئونارد اسنارت یا همان کاپیتان کولد را که یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های منفی کمیک‌های دی‌سی است، بر عهده خواهد داشت.

او رهبر در کمیک‌های دی‌سی رهبر روگ‌هاست و یکی از دشمنان اصلی شخصیت فلش به حساب می‌آید.

سریال «فلش» داستان بری آلن دستیار بررسی مدارک جنایی پلیس شهر سنترال سیتی را تعریف می‌کند که برای اولین بار در سریال محبوب «اَرو» دیده شد. آلن که نقشش را گرنت گاستین جوان بازی می‌کند، برای تحقیق درباره مجموعه‌ای از دزدی‌های غیرقابل توصیف به استارلینگ سیتی، خانه شخصیت اَرو سفر کرد تا علاوه بر انجام رسیدگی‌هایش، بتواند ارتباطی بین او با یک تراژدی در گذشته را پیدا کند. او در معرض یک حادثه عجیب قرار می‌گیرد و سرعت خارق‌العاده‌ای به دست می‌آورد و تبدیل به سریع‌ترین مرد روی کره زمین می‌شود.

میلر به بازیگران دیگر این سریال که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به دنیل پانابیکر، کارلوس والدز، جسی ال مارتین، کندیس پتون، تام کاوانا، ریک کازنت و جان ویزلی شیپ اشاره کرد، ملحق خواهد شد. این سریال همچنین اخیرا رابی آمل، پسرخاله استیون آمل‌ (بازیگر نقش گرین اَرو) را نیز به جمع بازیگران خود اضافه کرده است.

از چهره‌های شناخته شده دیگری که در این سریال حضوری کوتاه خواهند داشت می‌توان به گرین اَرو با بازی استیون آمل و همچنین فلیسیتی اسموک اشاره کرد.

جف جانز تهیه‌کننده اجرایی و مسئول بخش فعالیت‌های خلاقانه دی‌سی کامیکس گفت: ما تقریبا همه چیز از داستان‌های اصلی را در این سریال قرار دادیم و یک پیش‌زمینه کامل دیگر نیز به آن اضافه کرده‌ایم. سریال فلش احتمالا باوفاترین اقتباس از کمیک‌های دی‌سی خواهد بود.

اولین اپیزود سریال «فلش» روز هفتم اکتبر به طور رسمی از شبکه سی‌دبلیو پخش خواهد شد.

به گزارش مهر؛ ونتوورت میلر با بازی در مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» محبوبیت زیادی به دست آورد و هر چند تاکنون بیشتر وقتش را صرف فیلمنامه نویسی کرده، اما حضورهای پراکنده‌ای در مجموعه‌های تلویزیونی داشته است.

او سال پیش در مقام یک بازیگر در فیلم «اتاق زیرشیروانی» با جیمز مردسن بازی کرد. این فیلم سپتامبر 2013 (شهریور گذشته) اکران شد.