ستاره‌های میلان در ویژه‌برنامه نود

0
172

دیدار دوستانه پرسپولیس و میلان در کنار موفقیت‌های تیم ملی فوتبال و فوتبال ساحلی و مشخص شدن تکلیف قهرمان نیم‌فصل مهم‌ترین موضوعات برنامه نود امشب بود. این برنامه طبق روال همیشگی خود از ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور روی آنتن رفت.

 شروع این برنامه با اشاره جالب فردوسی‌پور به وقایع مهم این هفته اختصاص داشت. از رخدادهای مهم ورزشی که در این هفته در فوتبال و والیبال رخ داد تا تحولات سیاسی و توافق هسته‌ای که فردوسی‌پور در پایان با اشاره به همه این مسائل به شوخی و با اشاره به شعار معروف «روحانی مچکریم» از همه با عبارت «همه مچکریم» تشکر کرد.

نخستین بخش این برنامه پخش گزارش بازی ایران و لبنان بود که با توجه به ماجرای انفجار بمب در لبنان گزارش حاشیه‌ای فراوانی هم داشت. در خلال این گزارش مصاحبه‌هایی هم از بازیکنان تیم ملی پیش از بازی پخش شد که نشان از شرایط عجیب تیم ملی قبل از بازی لبنان داشت.

مسابقه تلفنی این برنامه به انتخاب بهترین گل هفته اختصاص داشت که شش گل از سوی از میان ۲۶۱ گل نیم فصل انتخاب شده بود که طبق معمول همیشه انتخاب‌های نود، گل‌ها غالبا گل‌های راه دور بودند و کمتر گلی در میان آن‌ها دیده می‌شد که حاصل کار گروهی یا تکنیک فردی بازیکنان لیگ برتر بود. با این حال با توجه به حضور تیموریان و خلعتبری از استقلال و پرسپولیس در میان این شش گزینه عادل‌فردوسی‌پور از بینندگان خواست که بدون توجه به رنگ‌ها بهترین گل را انتخاب کنند که البته به نظر نمی‌رسد چندان این خواست او مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

عادل فردوسی‌پور با اشاره به برگزاری بازی دوستانه ستاره‌های میلان و پرسپولیس در آخر این هفته این وعده را به بینندگان خود داد که در صورت توافق با بازیکنان میلان پنجشنبه این هفته و بعد از بازی برنامه ویژه‌ای با حضور ستارگان میلان و پرسپولیس برگزار کند.

با پخش گزارشی از لحظات زیبای دیدارهای تیم فوتبال ساحلی کشورمان دو مهمان بخش نخست این برنامه معرفی شدند. پیمان حسینی و محمد احمدزاده، دروازه‌بان و بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که احمدزاده در این رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن جام را از آن خود کرد.

پخش مصاحبه علی کفاشیان که پیش از بازی فینال اعلام کرده بود که نمی‌تواند به بازیکنان در صورت قهرمانی پاداش دهد در کنار مصاحبه خانم شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، که اعلام کرده بود بازیکنان تیم ملی اکثرا به شغل‌های نظیر نانوایی و ماهیگیری مشغولند از مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو بود.

پخش گزارشی از زمین خاکی پر حاشیه کرج که محل بازی کودکان کار بود یکی دیگر از بخش‌های این برنامه بود. گزارش تکان دهنده‌ای از کودکانی روز خود را به کارهای سخت می‌گذانند و از فرصت‌های کوتاهی که به دست می‌آورند برای بازی فوتبال بهره می‌برند.

بخش پایانی گفت‌وگوی فردوسی‌پور با دو بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به دفاع این دو بازیکن از رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی و انتقاد فردوسی‌پور از شهریاری اختصاص داشت.

با پایان این گفت‌وگو گزارش نود تا نود این برنامه پخش شد. پرداختن به اتفاقات فصل نقل و انتقالات در کنار ماجرای سفر کفاشیان به آلمان از مهم‌ترین موضوعات این گزارش بود.

 84866_556 (1)

پخش گزارشی از مالزی در خصوص انتخاب بازیکن سال آسیا که امسال جواد نکونام را هم در میان خود می‌بیند از دیگر بخش‌های این برنامه بود. عصر فردا در مراسمی که در کوالالامپور برگزار می‌شود برترین بازیکن آسیا معرفی می شود که جواد نکونام در کنار ژنگ ژی چینی از بخت بالایی برای تصاحب این عنوان دارند.

بالاخره بعد از این بخش‌ها گزارش بازی استقلال و ملوان پخش شد. گزارشی که گفت‌وگوهای حاشیه‌ای فراوانی هم در دل خود جا داده بود. از خریدهای نیم فصل استقلال تا اختلافات مدران ملوان. بخش جالب این گزارش عصبانیت مربی ملوان از داور بازی استقلال و ملوان بود. مربی ملوان معتقد بود که گل حنیف عمران زاده در شرایط آفساید به ثمر رسیده بود.

بعد از این گزارش بخش‌هایی از بازی گسترش فولاد و صنعت نفت در جام حذفی پخش شد. بازی که در صنعت نفت در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت.

به گزارش تابناک، در بخش بعدی بازی آمار بازی استقلال و ملوان و ایران و لبنان مورد بررسی قرار گرفت که نکته جالب این آمار مربوط به رضا قوچان‌نژاد بود. قوچان‌نژاد رکورد ناصر محمد خانی را تکرار کرد. به ثمر رساندن گل در شش بازی پیاپی از سوی مهاجم ملی‌پوش کشورمان موجب شد تا او رکورد ناصر محمدخانی را تکرار کند.