سایت علی مطهری فیلتر شد

0
144

سایت علی مطهری نماینده مجلس این بار با دستور مقام قضایی فیلتر شد.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان؛ علی مطهری در جلسه علنی یکشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۳ در نطق میان دستور خود گفته یود: در ایام ۹ دی برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت ۹ دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند در حالی که همه می‌دانند در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ مردم با قاطعیت از تخلفات دو طرف فتنه دوری و به دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی پرداختند. اگر بخواهیم ۹ دی را مظهر تفرقه میان ملت قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود.

و در مورد خلاف قانون اساسی بودن ادامه‌ حصر بیان داشته بود که: همچنین اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضائی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم و معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضائیه کوتاهی کرده‌اند. همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان کروبی و موسوی ندارم و در انتخابات سال ۸۸ نیز به آقای رضایی رای دادم. هدف اینجانب دفاع از یک موضوع بزرگ‌تر در نظام اسلامی است.

لازم به ذکر است که در تاریخ شنبه ۱۴ دی ۹۲ بعد از این که در مجلس شورای اسلامی سخنانی علیه قوه قضاییه مطرح کرده بود، سایت شخصی وی برای اولین مرتبه فیلتر شد و همچنین از تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۳ این وب‌گاه  برای مدتی از دسترس خارج شد که بنظر می‌رسد در پی انتشار نامه‌ی علی مطهری به صادق آملی لاریجانی رییس قوه‌ی قضاییه‌ی ایران پیرامون اظهارات وی درباره رفع حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی باشد.