ساموئل جکسون وارد ماجراهای «اره» شد

0
118

ساموئل ال.جکسون به جمع بازیگران فیلم جدید «اره» اضافه شد.

در فیلم جدید «اره» که از سوی لاینزگیت ساخته می شود، ساموئل ال. جکسون نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

در حالی که تولید رسمی فیلم شروع شده است، جکسون در کنار کریس راک جلوی دوربین می‌رود. راک در این فیلم در نقش کارآگاه پلیسی ظاهر می‌شود که درباره مجموعه‌ای از جنایت‌های عجیب تحقیق می‌کند. ساموئل ال.جکسون در نقش پدر این شخصیت ظاهر می‌شود.

مکس مینگلا که در سریال جدید شبکه هولو با عنوان «داستان ندیمه» بازی کرده و به تازگی کارگردانی «روح نوجوان» را انجام داده است به گروه بازیگران فیلم اضافه شده و در نقش همکار شخصیت راک بازی می‌کند. ماریسول نیکولز نیز نقش کاپیتان پلیس را ایفا می‌کند.

جزئیاتی از این فیلم سینمایی اعلام نشده و حتی خلاصه پلات فیلم نیز سربسته مانده است. تنها گفته شده قصد این است که حقه‌های غافلگیرکننده، سرنخ‌های هوشیارانه و تعلیق‌های میخکوب کننده در انتظار طرفداران این فیلم باشد.

جو دریک رییس کمپانی لاینزگیت نیز از حضور ساموئل ال.جکسون و کریس راک از عاملی که این پروژه را به یک فیلم خاص بدل می کند، یاد کرده است.

مارک برگ و اورن کولس، بار دیگر برای ساختن «اره» گرد آمده‌اند. دارن لین بوزمن که قسمت‌های دوم، سوم و چهارم این فیلم سینمایی را کارگردانی کرده بود، نیز برای این فیلم روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

مجموعه سینمایی «اره» درباره یک شخصیت خیالی است که به عنوان قاتل اره‌ای شناخته می‌شود. توبین بِل نقش این شخصیت را در هر هشت فیلم قبلی این مجموعه تصویر کرد.

این مجموعه با وجود اینکه با بودجه پایین ساخته شده نزدیک یک میلیارد دلار فروش کرده است. جدیدترین فیلم این مجموعه سال ۲۰۱۷ صد میلیون دلار فروش کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «ارّه» در دست ساخت، ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود.