ساموئل ال جکسون: من لارنس فیشبورن نیستم

0
238

به دنبال اشتباه گرفتن ساموئل ال جکسون با لارنس فیشبورن از سوی یک مجری تلویزیونی، ساموئل ال جکسون با تی شرتی ظاهر شد که بتواند این اشتباه را رفع کند.

 پس از این که یک مجری تلویزیونی از ساموئل ال جکسون درباره خشونتی که در فیلم تبلیغاتی تلویزیونی که در بازی سوپر بال آمریکا نمایش داده شده بود سوال کرد، ساموئل ال جکسون تاکید کرد که در هیچ تبلیغ تلویزیونی بازی نکرده و لارنس فیشبورن در آن فیلم ظاهر شده بود.

او برای تاکید بر این مساله پس از آن با تی شرتی ظاهر شد که روی آن نوشته شده بود: من لارنس فیشبورن نیستم.

وی گفت من نه حالا نه هیچ وقت دیگر فیشبورن نبوده‌ام. من ساموئل ال جکسون هستم.

وی عکس خود را که در پس زمینه‌اش عکسی از فیلم تبلیغاتی فیشبورن قرار داشت، در توییتر منتشر کرد تا یادآور شود که مشابهتی نیز با فیشبورن ندارد.

ساموئل ال جکسون با فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» به تازگی بر پرده‌های نقره‌ای آمریکا ظاهر شده است. این فیلم علمی تخیلی ماجراجویانه بر مبنای یک کمیک استریپ شکل گرفته و از فیلم‌های محبوب آمریکایی‌هاست.

ساموئل ال جکسون 66 ساله در این فیلم با رابرت ردفورد، اسکارلت جوهانسون، سباستیان استن و کریس اوانز همبازی است. آنتونی روسو و جو روسو کارگردانان این فیلم هستند و کریستوفر مارکوس و استفن مک فلی فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

به گزارش مهر به نقل از در رپ،لارنس فیشبورن بازیگر فیلم‌هایی چون «ماتریکس»، البته چندان هم بی شباهت به ساموئل ال جکسون نیست.