سازمان سیا می گوید بن لادن فتوی خود ارضایی برای اعضای القاعده صادر کرده بود؛ فرامرز دادرس ،کارشناس اطلاعاتی

0
327

به تازگی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سی- آی- ا) دوازده میلیون برگ اسناد طبقه بندی شده در میان سال های 1947- 1990 را پس از موافقت دادگستری آمریکا در سال 2014 میلادی از طبقه بندی اطلاعاتی خارج و منتشر کرده است. در یکی از این اسناد آمده است ؛ اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در یک فتوی ویژه برای اعضای خود در شمال آفریقا که به دلیل کمبود زن نمی توانستند ازدواج کنند فتوی اجازه خود ارضایی صادر کرده است.

بن لادن گفته بود« الله از واقعیت ننگ ندارد، ما هیچ اعتراضی به توضیح واقعیت به برادران نداریم، در این وضعیت استثنایی برادران می توانند به خود ارضایی بپردازند.

بن لادن چند ماه پیش از کشته شدن به دست آمریکایی ها، از پیر شدن اعضا و فرسوده شدن تشکیلات القاعده ابراز نگرانی کرده بود.

به گفته سازمان سیا، بن لادن تا پایان زندگی بر این باور بوده است که آمریکا دشمن شماره یک امت اسلامی می باشد. بن لادن همچنین نگران بوده که آمریکایی ها از راه های گوناگون موفق شوند در بدن اعضای القاعده تراشه های الکترونیکی نصب کنند تا قادر باشند آنان را د رهمه جا تعقیب و مراقبت نمایند

در اسناد منتشر شده سازمان سی-آی- ا، به اوضاع شوروی در دوران گورباچف اشاره کرده است. همچنین از شکنجه متهمین، زندانیان و نقش پزشکان و روانشناسان، دستورالعمل رسمی سیلی زدن هنگام بازجویی و تهدید و ترساندن متهمین به زنده بگورکردن نیز اسنادی موجود است.

در این میان 1738 سند درباره اشیاء ناشناس پرنده ، آدم مریخی، برخورد از نوع سوم یافت می شود. اسنادی نیز در باره نیروی ماوراء الطبیعه، تله پاتی و غیره… دیده می شوند. بیش از یازده هزار سند در باره مسائل جاسوسی میان سال های 1942-1945 دوران جنگ جهانی دوم نیز موجود است.

بیستم ژانویه 2017