سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: “حمله جنون آمیز تروریستی و به قتل رساندن هنرمندان کاریکاتوریست پاریس را بشدت محکوم میکنیم!”

0
127

دیروز تروریستهای اسلامی، دشمنان قسم خورده آزادی و دموکراسی، با حمله تروریستی به هنرمندان کاریکاتوریست پاریس، یکبار دیگر مطبوعات آزاد یعنی قلب دموکراسی را نشانه گرفتند. این جنایت 12 نفر کشته و شماری زخمی بجای گذاشت.
سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور همصدا با کلیه آزادیخواهان و دموکراتهای جهان، این جنایت هولناک را به عنوان حمله ای جنون آمیز و تروریستی بشدت محکوم میکند. ما این اقدام تروریستهای اسلامی را نشانی از بربریت و وحشیگری آنان و ضربه ای به دین اسلام میدانیم و معتقدیم که چنین جنایاتی نمیتواند به هیچ رو با خواست و منافع میلیونها مسلمان مداراجو که بدنبال یک زندگی عادی و انسانی هستند، تطابقی داشته باشد.
ما از همه گروههای اپوزیسیون طرفدار آزادی و دموکراسی در ایران انتظار داریم که آنها نیز این جنایت را محکوم نمایند. همزمان اعلام میداریم که نهادهای جمهوری اسلامی مانند دولت ایران، رئیس جمهور، ولی فقیه، مجلس شورای اسلامی، روحانیون و سایر افراد و گروههای اسلامی در ایران و جهان تا زمانی که با صراحت کامل این اقدام وحشیانه را محکوم ننموده اند، در زمره کسانی که دست به این جنایت وحشتناک زده اند، محسوب میشوند.
سازمانهای جبهه ملی ایران درخارج از کشور
18 دیماه 1393 برابر 8 ژانویه 2015
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info