ساخت انیمیشن بلند ارباب حلقه‌ها

0
172

نیولاین سینما که سازنده فیلم سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت»(هابیت فیلمی سه قسمتی در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی.ار.ار. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و همکار فیلم نامه‌نویس در اختیار دارد.) است در همکاری با کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» را بسازد.

این فیلم حماسه خونین تصویر شده در فیلم «دو برج» ارباب حلقه‌ها و افسانه شاه روهان را که بخش مهمی از سلطنتش در جنگی طولانی و پرهزینه صرف شد، تصویر می‌کند.

 ورایتی گزارش داد، کنجی کامیاما فیلمساز کهنه‌کار انیمه که هدایت مجموعه انیمیشن «اولترامن» را برای نتفلیکس انجام داد کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است. این فیلم برمبنای فیلمنامه‌ای به قلم جفری آدیس و ویل متیوز ساخته می‌شود.

در حالی که گروه سازنده این فیلم تازه هستند و از گروه‌های سازنده قبلی انتخاب نشده‌اند اما این پروژه به ۶ فیلمی که پیتر جکسون سازنده‌اش بود مرتبط خواهد بود.

رسانه‌های هنری داخلی نوشتند؛ فیلیپا بونیز که اسکار را برای فیلمنامه «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» دریافت کرد با این پروژه جدید مرتبط است.

اما این انیمیشن با سریالی که آمازون از «ارباب حلقه‌ها»(ارباب حلقه‌ها نام یک مجموعه‌فیلم است که پیتر جکسون کارگردانی‌شان کرده‌است. این فیلم‌ها براساس رمان ارباب حلقه‌ها نوشتهٔ جان رونالد روئل تالکین ساخته شده‌اند. مجموعهٔ ارباب حلقه‌ها شاملِ سه فیلم است: ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (۲۰۰۱)، ارباب حلقه‌ها: دو برج (۲۰۰۲) و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه(۲۰۰۳). پخش‌کنندهٔ فیلم هم شرکت نیو لاین سینما است.) در نیوزیلند در دست ساخت دارد هیچ ارتباطی ندارد.

ساخت سریال آمازون موجب شد تا نیولاین و وارنر انیمیشن به سرعت نسبت به پیگیری این پروژه اقدام کنند و اکنون در حال انتخاب صداپیشگان آن هستند.