«زن دیگر» فیلمی در مورد انتقام زنان از مردان خیانتکار

0
918

«زن دیگر» فیلمی کمدی با بازی کامرون دیاز، فیلمی در مورد انتقام زنان از مردان خیانت کاراست. بازیگر ۴۲ ساله در این فیلم، نقش زنی را بازی می کند که می فهمد دوست پسر سابقش ازدواج کرده و قصد دارد زندگی ویران شده اش را بازیابد.

وی بطور تصادفی با همسرِ دوست پسر سابق، با نقش آفرینی لزلی مَن، ملاقات می کند. دو زن با تبانی با یکدیگر تصمیم می گیرند از مرد انتقام بگیرند.

اولین نمایش این فیلم در لندن روی پرده رفت. کیت آپتون، مدل معروف نیز در این فیلم هم بازی کامرون دیاز و لزلی مان است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از یورونیوز؛ مدل ۲۱ ساله در اولین نقش سینمایی خود نقش زن سومی را بازی می کند که با این مرد زن دار رابطه (جنسی) برقرار می کند و بعد با دو زن دیگر برای انتقام از این مرد فریب کار همداستان می شود.

کامرون دیاز در مورد تجربه بازی کیت آپتون در این فیلم می گوید: «اولین روزی که کیت به صحنه آمد اصلا نمی دانستیم چه انتظاری باید داشته باشیم، زیرا حرفه او ارتباط زیادی به بازیگری ندارد. نیم ساعت در تنهایی کامل به بداهه گویی مشغول بود و گاهی چیزهایی را بیرون پرت می کرد و همه ما و کارکنان صحنه حیرت زده بودیم. اما وقتی شروع به کار کرد باورمان نمی شد که چه قدر خوب نقشش را بازی کرد و چه قدر خوب نقش کمدی را بازی کرد. اصلا نمی ترسید که به شکلی غریزی رفتارهای مناسب نقشش را بروز دهد و فکر می کنم این خیلی شجاعت می خواهد.»

لزلی من، بازیگر ۴۲ ساله آمریکایی نیز در مورد تجربه بازی مشترک می گوید:«خیلی سریع باهم خو گرفتیم. معمولا کمی طول می کشد که دو نفر هماهنگ شوند و کار مشترک شان روی غلتک بیافتد. معمولا با هنرپیشه های دیگر اینطور است اما با این دو نفر، این رابطه سریعا برقرار شد.»

نقش شوهر فریب کار را نیکولای کاستر والدو، هنرپیشه دانمارکی بازی می کند. وی کار حرفه ایش را با ایفای نقش گری گوردن دارنده مدال افتخار در فیلم ریدلی اسکات «سقوط بلک هاوک» (۲۰۰۱) آغاز کرد.

www.upi.com