زنجانی در جلسه بیست‌وسوم: سند ۵۰ میلیاردی بیمارستان پارسیان متعلق به «م.ش» جعلی بود

0
194

به گزارش رسانه های درون مرزی، بیست و یکمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی موسوم به پرونده فساد نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب آغاز شد.

متهم ردیف سوم: چرا اسم من در رسانه‌ها برده می‌شود

در جلسه بیست و سوم؛ هر سه متهم ردیف اول٬ دوم و سوم در دادگاه حضور دارند که متهم ردیف سوم پیش از شروع دفاعیاتش اظهار داشت که چرا ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری اجرا نمی‌شود و اسم من در رسانه‌ها برده می‌شود.

حمید فلاح هروی ادامه داد: در کیفرخواست اینگونه عنوان شده که خرید بانک‌های FIIB و کنت به صورت گروهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آقای شمس هنگامی وارد مجموعه شد که بانک‌ها خریداری شده بود و واسطه خرید بانک FIIB در مالزی آقای منفرد بود٬ اظهار داشت: اینکه می‌گویند من و شمس در خرید بانک‌ها دخالت داشته‌ایم خلاف واقع است. در مورد بانک کنت هم در اولین سفری که به تاجیکستان داشتیم این بانک خریداری شده بود.

متهم ردیف سوم ادامه داد: زنجانی قبل از آشنایی با من در جمهوری آذربایجان بانک خریده بود اما نتوانست به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه اینکه می‌گویند عضو هیات مدیره FIIB و کنت بوده‌ام یک ادعای غلط است٬ افزود: بانک‌های FIIB و کنت در شرایط تحریم میلیارد‌ها یورو جابجا کردند و خدمات زیادی انجام دادند.

بابک زنجانی: فلاح را من زندان نینداختم

بابک زنجانی در ادامه دادگاه اظهار داشت: هیچ وقت آقای فلاح را به زندان نینداختم.

وی ادامه داد: فلاح یک سند ۵۰ میلیاردی بیمارستان پارسیان را به مجموعه من واگذار کرد و ۵۰ میلیارد تومان پول گرفت داد که سند جعلی از آب درآمد و به زندان افتاد. من سند بردم و وی را از زندان درآوردم، آقای فلاح چطور ادعا می‌کند که من او را به زندان انداخته‌ام؟ که فلاح پاسخ داد که در کیفرخواست اینگونه عنوان شده است.