زانوی جیمز باند زیر تیغ جراحی

0
180

«اسپکتر»، بیست‌و‌چهارمین فیلم فرانشیز جیمزباند، باز هم با بدبیاری تازه‌ای رو به رو شد و لازم شد که برنامه‌ی تولیدش برای عمل جراحی زانوی بازیگر نقش اصلی مورد تجدید نظر قرار گیرد.

 در ادامه مشکلات پروژه «اسپکتر» در ماه‌های اخیر، از جمله لو رفتن فیلم‌نامه در جریان هک شدن رایانه‌های شرکت سونی پیکچرز، ربوده شدن خودروهای صحنه فیلم‌برداری، مجروح شدن بازیگر نقش اصلی فیلم، اجازه پیدا نکردن عوامل برای فیلم‌برداری در لوکیشن‌های کلیدی فیلم و مطرح شدن بحث خطر اتمام بودجه تولید فیلم، اکنون لزوم عمل جراحی آرتروسکوپی دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند بار دیگر وقفه‌ای را در تولید این فیلم پدید آورده است.

به گزارش آنا به نقل از گاردین، پزشکان به دنیل کریگ بازیگر که مدتی پیش سر صحنه «اسپکتر» مجروح شده بود، اعلام کرده‌اند که لازم است هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی آرتروسکوپی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش سخنگوی شرکت تولیدی ائون پروداکشنز با «جزئی» قلمداد کردن این عمل جراحی اعلام کرده است که فیلم‌برداری به زودی ادامه پیدا خواهد کرد.به گفته این سخنگو «دنیل کریک برای ترمیم جراحت زانوی خود در یک مرخصی برنامه‌ریزی شده عمل جراحی آرتروسکوپیک زانو را انجام می‌دهد. او در تاریخ 22 آوریل (2 اردیبهشت) بار دیگر در استودیو پاینوود (لندن) به پروژه ملحق خواهد شد.»

وی گزارش‌های منتشر شده در مورد چند روز تأخیر در برنامه تولید فیلم را تکذیب کرد.

دنیل کریگ 47 ساله هفته پیش در مکزیک سر صحنه فیلم‌برداری بود که جراحان اعلام کردند لازم است مورد عمل جراحی قرار بگیرد و در آخر هفته گذشته میلادی به نیویورک رفت.

فیلم «اسپکتر» قرار است با پخش شرکت سونی در تاریخ 23 اکتبر 2015 (1 آبان 94) در انگلستان و 6 نوامبر (15 آبان) همان سال در آمریکا و سراسر جهان به‌روی پرده برود. لوکیشن‌های این فیلم در باکینگهام‌شایر، لندن، رم، طنجه و ارفود مراکش، مکزیکو سیتی و شهرهای سولدن و اوبرتیلیاخ و دریاچه آلتوسی در اتریش قرار دارد.

در «اسپکتر» به کارگردانی سام مندز که کارگردانی فیلم قبلی موفق و پرفروش جیمز باند با عنوان «اسکای‌فال» را نیز بر عهده داشت، دنیل کریگ برای چهارمین بار در نقش اصلی، مأمور 007 بازی می‌کند. تعدادی از بازیگران فیلم «اسپکتر» عبارتند بن ویشا در نقش Q ، نیومی هریس در نقش ایو مانی‌پانی، روروی کینر در نقش بیل تَنر،کریستوف والتز در نقش دشمن شرور جیمزباند که ظاهراً اوبرهاوزر نام دارد، مونیکا بلوچی در نقش لوسیا اسکیارا، لئا سیدو در نقش مدلین سوان، استفانی سیگمن بازیگر مکزیکی و دِیو باتیستا بازیگر آمریکایی.