روی پرایس از ریاست آمازون استودیوز استعفا کرد

0
323

روی پرایس به دنبال ادعاهای طرح شده درباره مزاحمت‌ها و رفتارهای غیراخلاقی مجبور به استعفا از ریاست آمازون استودیوز شد.

 روی پرایس رییس آمازون هفته پیش و پس از آن که ایسا هکت مدیر اجرایی فیلم «مردی در قلعه مرتفع» ادعا کرد او در جولای ۲۰۱۵ پیشنهادهای غیراخلاقی به وی کرده است، جایگاه متزلزلی یافت.

فیلیپ دیک پدر فقید هکت نویسنده «مردی در قلعه مرتفع» بود که با اقتباس از آن سریالی ساخته شده است. دختر وی با انتشار کامنتی مساله پیشنهاد غیراخلاقی پرایس را اعلام کرده است.

پس از اعلام این رفتار آلبرت چنگ مدیر اجرایی آمازون استودیوز به عنوان بالاترین مقام این کمپانی منصوب شد. ایمی پاول رئیس «پارامونت تی‌وی» از دیگر جایگزین‌های احتمالی برای این سمت بود.

مورد پرایس موجب شد تا آمازون استودیوز مجبور به لغوکردن نمایش اروپایی خود در تاریخ ۱۹ اکتبر در لندن شود که قرار بود رئیس پیشین استودیو در آنجا شرکت کند.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، این در حالی است که آمازون پس از جنجال رسوایی اخلاقی هاروی واینستین همه ارتباط‌هایش را با کمپانی واینستین قطع کرده است و حتی ساخت سریال دیوید اوراسل را که قرار بود با همکاری آن کمپانی و با بازی رابرت دنیرو و جولین مورساخته شود، متوقف کرده است. البته این کمپانی به تولید «رومانوف‌ها» به کارگردانی مت واینر ادامه می‌دهد.