رویای دنزل واشنگتن از صحنه تئاتر راهی پرده سینما می‌شود

0
477

دنزل واشنگتن در اقتباس سینمایی از نمایش «حصارها» نوشته آگوست ویلسون در کنار وایولا دیویس نقش‌آفرینی خواهد کرد.

واشنگتن و دیویس پیش از این در نمایش «حصارها» در برداوی بازی کرده و هر دو برای نقش‌آفرینی در این تئاتر جایزه تونی را دریافت کرده‌اند.

واشنگتن کارگردانی این اثر سینمایی را نیز برعهده دارد، که با اقتباس از نمایشنامه ویلسون ساخته خواهد شد. ویلسون برای این نمایشنامه جوایز تونی و پولیتزر را از آن خود کرد.

اسکات رادین و تاد بلک در کنار با دنزل واشنگتن تهیه‌کنندگان این فیلم از استودیوی پارامونت هستند. برد گری رئیس و مدیر اجرایی کمپانی پارامونت گفت : «این نمایش مهم و دوست‌داشتنی برای سال‌های زیادی رویای دنزل واشنگتن بود، از این روی همکاری با او برای به سرانجام رساندن این رویا هیجان بسیار زیادی را در ما به وجود می‌آورد.»

«حصارها» داستان شخصی است که اکنون در بخش جمع‌آوری زباله شهر پیتسبورگ کار می‌کند، اما از قرار روزگاری بازیکن بیسبالی بوده که بسیاری آینده درخشانی برایش تصور می‌کردند. این داستان روابط او با همسر، پسر و دوستانش را به تصویر می‌کشد.

استفن هندرسون، راسل هورنزبی، میکلتی ویلیامسون، جوان آدپو و سانیا سیدنی دیگر اعضای گروه بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورایتی، پس از «مناظره‌کنندگان بزرگ» و «آنتوان فیشر» این فیلم سومین تجربه پشت دوربین دنزل واشنگتن است. آخرین همکاری واشنگتن و استودیوی پارامونت سال 2012 در فیلم «پرواز»، این بازیگر را نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد کرد.

buzzpo.com