رودریگو سانتورو همبازی ویل اسمیت شد

0
520

ویل اسمیت که مدتی است حضورش در فیلم “فوکوس” قطعی شده، در این فیلم با رودریگو سانتورو بازیگر برزیلی فیلم  “300؛ ظهور یک امپراتوری” جلوی دوربین می رود.

ویل اسمیت که اردیبهشت‌ماه سال جاری جای بن افلک را در این پروژه سینمایی گرفت، اکنون در فیلم “فوکوس” (تمرکز) به کارگردانی گلن فیکارا و جان رکوا در مقابل رودریگو سانتورو ظاهر می شود. سانتورو در این فیلم در نقش مالک پرقدرت یک تیم اتومبیلرانی بین المللی ظاهر می شود.

“فوکوس” ماجرای یک مرد کلک (اسمیت) را روایت می کند که باید راهی بوینوس آیرس شود تا بتواند یک ماجرای قدیمی را سر و سامان بدهد. در این میان سانتورو، اسمیت را برای تیم اتومبیلرانی اش استخدام می کند. پس از کنار گذاشتن بن افلک، رایان گاسلینگ برای بازی در این فیلم انتخاب شد و سرانجام ویل اسمیت بازیگر نقش اول این فیلم شد.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، گلن فیکارا و جان رکوا فیلمنامه غیراقتباسی این فیلم را نوشته اند و به صورت مشترک این فیلم را کارگردانی می کنند. فیلمبرداری این فیلم اکتبر (مهر ماه) در نیو اورلئانز و بوینوس آیرس شروع می شود. سانتورو که قرار بود در فیلم “جین یک تفنگ دارد” با ناتالی پورتمن بازی کند، اکنون در برزیل در حال بازی در فیلمی به کارگردانی کارلوس سالدانا با عنوان “ریو دوستت دارم” است.

او صداپیشگی در انیمیشن “ریو 2” را نیز بر عهده داشت. این بازیگر 38 ساله برزیلی در هفت قسمت از مجموعه تلویزیونی لاست در نقش پائولو ظاهر شد.