«رودخانه گمشده» رایان گازلینگ در آمریکا اکران نمی‌شود

0
172

اولین فیلمی که رایان گازلینگ ستاره هالیوود کارگردانی کرده است، امکان اکران سینمایی در آمریکا را پیدا نخواهد کرد.

 شرکت برادران وارنر پخش کننده فیلم «رودخانه گمشده» (Lost River) این فیلم را در سینماهای ایالات متحده آمریکا به روی پرده نخواهد فرستاد. این شرکت به‌جای اکران سینمایی، فیلم را از طریق شبکه سینمای خانگی پخش خواهد کرد.

به گزارش ورایتی، استودیو برادران وارنر فیلم فانتزی «رودخانه گمشده» را که اولین تجربه کارگردانی رایان گازلینگ بازیگر 34 ساله کانادایی است، در ماه آوریل (فروردین ) از طریق شبکه سینمای خانگی توزیع خواهد کرد.

«رودخانه گمشده» اولین بار اردیبهشت ماه امسال در بخش نگاه خاص جشنواره کن به نمایش درآمد و نقدهایی عمدتاً منفی از منتقدان دریافت کرد. شرکت برادران وارنر یک سال پیش از آن و در جریان جشنواره کن 2013 حقوق پخش این   فیلم را که در دیترویت فیلم‌برداری شد و در ابتدا «چگونه یک هیولا را بگیریم» نام داشت، خریداری کرد.

فیلم‌نامه «رودخانه گمشده» را رایان گازلینگ نوشته است. در این فیلم فانتزی دلهره‌آور 105 دقیقه‌ای محصول 2014، کریستینا هندریکس، اوا مندز، مَت اسمیت، سوارشی رونان، بن مندلسن و لین دی کاستکر بازی کرده‌اند. در فیلم «رودخانه گمشده» پسر نوجوانی جاده‌ای مخفی منتهی به شهری زیر آب را کشف می‌کند و مادر او ناچار می‌شود به دنبال او پا به دنیای زیرزمینی بگذارد.

به گزارش آنا؛ رایان گازلینگ متولد 1980 در انتاریو کانادا، بازی در سریال‌های تلویزیونی را از 15 سالگی شروع کرد و پس از حضور در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی، در سال 2004 با بازی در «دفترچه یادداشت» به شهرت رسید و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «لارس و دختر واقعی»، «ولنتاین غم‌انگیز»، «رانندگی»، «نیمه ماه مارس»، «مکانی پشت کاج‌ها»، «جوخه گنگسترها» و «تنها خدا می‌بخشد» بازی کرد. گازلینگ تاکنون نامزد یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن‌گلوب شده است.

hamiltonhodell.wordpress.com