رقص روی خون مردم پروژه تطمیع رژیم بود؟ بقلم حمید جباری

0
464


گفتند رژیم فاسد و عوامل ایشان بازیکنان تیم اعزامی به قطر را تحت شدیدترین فشارها گذاشتند تا سرود ج ا را بخوانند،خب تا اینجا هیچ بحثی با ماله کشها نداریم ! 
سوال بزرگ این است که آیا رژیم استبدادی خامنه ایی به بازیکنان و حتی خانواده هایشان اصرار کرد بعد گلزنی   به ولز آنچنان  خوشحالی کنند و از خود بی خود شوند که گویی  الکل زیاد و مخدر سنگین مصرف کردند و در حال طبیعی نیستند!؟


بدتر آن بعد سوت پایان مسابقه ولز بود که بازیکنان منتخب جمهوری اسلامی در روزهایی که خیزش مردمی رنج کشیده ایران به ماه سوم خود رسیده است و بسیاری از خانواده ها در سوگ از دست دادن عزیزان خویش هستند،می توانستند به آرامی زمین مسابقه  را ترک کنند و به رختکن بروند !
آیا اگر این اتفاق رخ می داد و فوتبالیست های وسطباز آن خوشحالی های اغراق آمیز و عربده های گوشخراش  رانمی کشیدند ،بدتر از آن وسط میدان مقابل حجم زیاد دوربینها فن کمر  به هم نمی زدند  و در حلقه شادی مربی را بالا پایین نمی انداختند آسمان به زمین می رسید ؟ یا حکم تیرباران دست جمعی ایشان بعد بازگشت ایران صادر می  شد؟
باتمام تفاسیر جام جهانی قطر برای تیم منتخب رژیم ایران پایان یافت، و حالا پروژه بگیرها و رفقای فاند بگیر بازیکنان با گرفتن پول سعی در تطهیر و ساختن چهره مظلوم این جماعت منفعت طلب را دارند!؟


فوتبالیست هایی که به سرکردگی باند مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در کمال وقاحت به خیابان پاستور نزد مخبر دزفولی معاون ابراهیم رئیسی رفتند تا برای افزایش میزان پاداش جام جهانی و گرفتن مجوز واردات  خودروی لاکچری،کارت بازرگانی،ارز دولتی چانه بزنند و از همه بدتر برای زیرپاکشی  و اخراج دراگان اسکوچیچ  به فردی که هیچ تخصصی از فوتبال ندارد مشاوره بدهند و زمینه بازگشت کارلوس کیروش را فراهم کنند!؟
موضوعی که به هیچ عنوان در چهارچوب وظایف بازیکنان یک تیم فوتبال نمی باشد! بسیاری از اختلافات و حاشیه ها در رختکن تیم و ۳ دستگی  از همان روزها شدت گرفت و با آغاز خیزش مردمی ایران بعد از کشته شدن مهسا امینی توسط ماموران گشت ارشاد رژیم فاسد آخوندی این بازیکنان به اصطلاح  ملی پوش که  از صفر تا صد ثروت خود را در فوتبال خصولتی ایران از جیب مردم بیچاره بدست آوردند حتی حاضر نشدند برای همان کارگر یا نوجوان ،کودک کاری که از شکم اش زد تا بلیط بازی ها را بخرد تا بازیکن قرارداد میلیاردی اش را بدون تاخیر بگیرد ،ماشین میلیاردی سوار شود و در خانه لاکچری استوری بگذارد!؟  و از بیم دست رفتن موقعیت و رانتهای کنار فوتبال چشم بر قتل عام هموطنان توسط سرکوبگران رژیم سفاک خامنه ایی بستند!؟
در مقابل برخی مانند طارمی ،جهانبخش و مهدی ترابی پا از گستاخی فراتر گذاشته برای مناسبت تولد خامنه ایی و قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس کودک کش پیام تبریک بگذارند و در هر رویداد حکومتی پست و توییت فراموش نمی شود!؟
پس یادتان باشد پوفیوزهای که دیگر جایگاهی در نزد مردم تحت ستم ایران ندارند،بخشی از پروژه حمایت از رژیم سفاک هستند و مظلوم نمایی و ننه من غریبم بازی هایشان دیگر باور پذیر نیست!؟