رقابتهای والیبال جام جهانی ژاپن؛ شکست تیم ملی ایران برابر آرژانتین

0
201

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ژاپن برابر آرژانتین به میدان رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. خولیو ولاسکو با تدابیری که داشت کواچ را در این بازی کاملا مات کرد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۷:۴۰ صبح امروز سه شنبه در چارچوب دیدارهای جام جهانی ژاپن برابر آرژانتین به میدان رفت که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با حساب ۳ بر یک برنده شدند تا ایران شروعی نه چندان مطمئن در این تورنمنت داشته باشد.

تیم ایران ست نخست این بازی را با حساب ۲۷ بر ۲۵ برنده شد اما در ست‌های بعدی این تیم آرژانتین بود که به ترتیب برتری ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یافت. خولیو ولاسکو، سرمربی پیشین تیم ایران با تدابیری که داشت و آنالیز فوق‌العاده خود از بازی تیم کشورمان، کواچ را کاملا مات کرد و پیروزی ارزشمندی را در شروع جام برای آرژانتینی‌ها داشت.

به گزارش مهر؛ تیم ایران در ست نخست این بازی با ترکیب میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و مهدی مرندی (لیبرو) برابر حریف به میدان رفت. دو تیم بازی را برابر آغاز کردند و پا به پای هم پیش رفتند تا اینکه آرژانتین وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۴ به سود خود پایان داد.