رد پای کریستوف والتس در یک پروژه‌ اسرارآمیز

0
226

کریستوف والتس برنده دو جایزه اسکار، در فیلم «قضیه صفر» در جستجوی معنای زندگی است.

نخستین نماها از فیلم جدید کریستوف والتس با عنوان «قضیه صفر» که به کارگردانی تری گیلیام ساخته شده است، به صورت آنلاین در معرض دید عموم قرار گرفت.

در این فیلم کریستوف والتس در هیبت فردی بی مو در جستجوی معنای واقعی زندگی است و تلاش می کند رابطه ای جدید در زندگی و نیز بین اعداد برقرار کند. والتس که نابغه کامپیوتر و فردی گوشه‌گیر است، روی پروژه‌ای اسرارآمیز کار می کند و قصد دارد هدف و ماهیت خلقت را کشف کند. در این فیلم کوتاه آنلاین صحنه های کوتاهی از فیلم در کنار هم به نمایش درآمده است.

این فیلم را ولتاژ پیکچرز تهیه کرده، اما هنوز توزیع‌کننده آن در آمریکا و یا زمان اکرانش اعلام نشده است. این فیلم تاکنون در جشنواره های ونیز و لندن به نمایش درآمده است.

والتس به تازگی قراردادی برای بازی در فیلمی درباره جنگ جهانی به نام «آب نبات فروشی» به کارگردانی استفن گاگان امضا کرده است. این فیلم که در مرحله پیش‌تولید است برای اکران در سال 2015 آماده می شود و والتس در کنار رابرد دنیرو در آن بازی می کند.

او همچنین قرار است در فیلمی به نام «جنایت های واقعی» نیز در نقش پلیسی ظاهر شود که پرده از راز جنایت کریستین بالا یک نویسنده لهستانی که در سال 2007 به جرم قتل محکوم شد، برمی‌دارد. در این فیلم والتس در نقش جیک روبلوفسکی افسر پلیسی که سرانجام پاسخ معمای قتلی بی نقص را کشف می کند، بازی می کند.

 tumblr_mf6nv01occ1r9e9t7o1_500

در عین حال او در فیلمی از تیم برتون به نام «چشمان درشت» نیز جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم نیز بر مبنای یک داستان واقعی ساخته می شود و والتس در نقش والتر کین نقاشی که با همسرش به اختلاف بر می خورد، بازی می کند. این فیلم نیز برای سال 2015 برنامه ریزی شده است.

والتس برنده دو جایزه اسکار، آخرین بار در نقشی که در «جانگوی رها شده» بازی کرد در نقشی منفی فرو رفته بود.

این بازیگر اتریشی که در خانواده ای تئاتری به دنیا آمد، یکی از قل‌های سه قلویی است که در سال 1956 در وین به دنیا آمدند. نه تنها پدر و مادر او هنرمندان تئاتر بودند، بلکه ماریا ماین مادربزرگ وی نیز بازیگر تئاتر بود.

به گزارش مهر به نقل از ایندی وایر،  او با این پیشینه وارد کلاس های آموزشی مکس-راینهارد شد و سپس در نیویورک به عنوان شاگرد وارد موسسه لی استراسبرگ شد. او کارش را از دهه 80 با بازی در تئاتر آغاز کرد و بعدها وارد تلویزیون و سینما شد.

kateordie.tumblr.com