ردکلیف و کاپلان به جمع شعبده‌بازها پیوستند

0
529

دنیل ردکلیف، بازیگر مجموعه سینمایی «هری پاتر» و لیزی کاپلان بازیگر «مزرعه شبدر» قرار است در میان ستارگان فیلم «حالا منو ببین ۲» باشند.

دنیل ردکلیف و لیزی کاپلان با گروه بازیگران فیلم پر ستاره قبلی «حالا منو ببین» (Now You See Me) جسی آیزنبرگ، مارک رافالو، مورگان فریمن، وودی هارلسن، مایکل کین و دِیو فرانکو همراه شده‌اند تا در دومین فیلم این مجموعه در مورد شعبده‌بازهایی که از توانایی‌های تردستی خود برای سرقتی خارق‌العاده استفاده می‌کنند، بازی کنند.

فیلم قبلی «حالا منو ببین» را در سال 2013 لویی لتریه کارگردانی کرده بود و در آن یک مأمور اف.بی.آی و یک کارآگاه اینترپل به دنبال چند شعبده‌باز زبردست بودند که همزمان با اجرای نمایش عمومی خود دست به‌سرقتی بزرگ می‌زدند. اکشن کمدی دلهره‌آور «حالا منو ببین 2» را جان م. چو سازنده «جی.آی.جو: تلافی» کارگردانی می‌کند و فیلم‌نامه‌اش را پیت چیارللی همراه با اد سولومون نویسنده فیلم‌نامه قبلی نوشته است.

13930814125325533606834

به‌نوشته انترتینمنت ویکلی در فیلم تازه این مجموعه، دنیل ردکلیف و لیزی کاپلان که استودیو لاینزگیت/سامیت اینترنشنال رسماً نام آنها را به‌عنوان بازیگران فیلم اعلام کرده است، نقش دو شخصیت به‌نام‌های والتر و لولا را ایفا می‌کنند، اما با توجه به حساسیت داستان پرپیچ و خم این فیلم‌ها هیچ جزئیاتی در مورد نقش آنها ارائه نشده است. همچنین یک بازیگر نسبتاً تازه‌وارد تایوانی به نام جِی چو که قبلاً در فیلم‌هایی مانند «نفرین گل طلایی» و «زنبور سبز» بازی کرده است، در این فیلم در نقش شخصیتی به‌نام لی حضور خواهد داشت. آیلا فیشر بازیگر زن نقش اصلی فیلم قبلی نیز در این قسمت بازی نخواهد کرد.

«حالا منو ببین 2» قرار است در تاریخ 10 ژوئن 2016 (20 خرداد 95) به اکران عمومی برسد.