رحیمی‌ به مدال برنز المپیک رسید

0
159

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار رده بندی بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو توانست مدال برنز را از آن خود کند. این مدال ششمین مدال کاروان ورزشی ایران محسوب می شود.

 حسن رحیمی در دیدار رده بندی رقابتهای وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو به مصاف «بونه رودریگز» از کوبا رفت و در حالیکه 7 بر صفر پیش بود توانست  با ضربه فنی بر حریف غلبه کند و صاحب مدال برنز المپیک شود.

حسن رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «گارنیک مناتساکانیان» از ارمنستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد و در دور سوم نیز «ویکتورلبدف» از روسیه را با نتیجه ۶ بر یک شکست داده بود. او در نیمه نهایی روردروی «ری هیگوچی» از ژاپن قرار گرفت اما با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و در یکقدمی رسیدن فینال متوقف شد.

به گزارش مهر؛ ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۶ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.