ران هاوارد روی صندلی کارگردانی «هان سولو» می‌نشیند

0
245

ران هاوارد برای کارگردانی فیلم بلند «هان سولو» انتخاب و معرفی شد.

 کمپانی لوکاس فیلم رسما اعلام کرد ران هاوارد را برای کارگردانی جدید فیلم بی‌عنوانی از «هان‌ سولو» انتخاب کرده و کار تولید فیلم از ۱۰۰ جولای شروع می‌شود.

این خبر دو روز پس از آن اعلام شد که لوکاس فیلم، کریستوفر میلر و فیل لرد را که برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده‌بودند، اخراج کرد.

«هان سولو» فیلمی در جهان داستانی «جنگ ستارگان» است و پیشتر اعلام شده بود این دو کارگردان ساخت اسپین آف این فیلم را با محوریت «هان سولو» برعهده خواهند داشت.

قرار است تهیه این فیلم جدید در بریتانیا انجام شود و تاریخ ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ برای اکران آن انتخاب شده است.

در فیلم جدید آلدن ارنرایک در نقش هان سولو بازی می‌کند. تاندی نیوتون، وودی هارلسون، دونالد گلاور و امیلیا کلارک بازیگران این فیلم جدید هستند.

لوکاس فیلم پنجشنبه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام کرد: باور داریم هدف ساخت هر فیلمی رفتن به جلو برمبنای روح اصلی افسانه‌ای است که جرج لوکاس ساخت آن را چهل سال پیش کلید زد.

در این بیاینه از قول رییس این کمپانی یعنی کاتلین کندی آمده است: حالا بسیار هیجانزده هستیم که اعلام کنیم ران‌ هاوارد برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و ما فیلمنامه‌ای فوق‌العاده داریم، با بازیگران و سازندگانی عالی تا بتوانیم یک فیلم بزرگ بسازیم. کار فیلمبرداری از ۱۰ جولای شروع می شود.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، این اولین همکاری هاوارد با مجموعه «جنگ ستارگان» است. او فیلم‌هایی چون «کد داوینچی»و «آپولو ۱۳» را کارگردانی کرده و چندین اسکار از جمله برای «یک ذهن زیبا» و «فراست/نیکسون» در کارنامه دارد.