رامبد جوان تیزر “خسته نباشید” را می‌سازد..

0
240

کارگردان فیلم “خسته نباشید” از نهایی شدن مذاکره با رامبد جوان برای ساخت تیزر این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

مهر گزارش داد؛ محسن قرائی‌ کارگردان فیلم سینمایی “خسته نباشید” که چندی پیش از مذاکره با چند کارگردان برای ساخت تیزر این فیلم خبر داده بود گفت: پس از مذاکره با برخی از کارگردان‌ها در نهایت به رامبد جوان رسیدم و قرار شد این بازیگر و کارگردان تیزر تبلیغاتی “خسته نباشید” را کارگردانی کند.

وی افزود: پس از نهایی شدن مذاکره ساخت تیزر با رامبد جوان، تولید این بخش آغاز شده و امیدواریم که هفته آینده تیزر این فیلم سینمایی آماده شود.


images (1)

قرائی در پاسخ به این که در میان کارگردان های سینمای ایران برای ساخت تیزر چرا به گزینه رامبد جوان رسیدید؟ گفت: رامبد جوان در این فضا کار کرده است و جنس فیلم “خسته نباشید” را می‌شناسد و زمانی که ساخت تیزر این فیلم توسط جوان به ما پیشنهاد شد هم من و هم افشین هاشمی پذیرفتیم و دوست داشتیم که وی تیزر این فیلم را بسازد.

کارگردان فیلم سینمایی “خسته نباشید” در ادامه صحبت های خود با اشاره به ایده تیزر گفت: رامبد جوان ایده خوبی برای ساخت این فیلم داد و در حال حاضر مشغول مراحل ابتدایی کار است و قرارست چند تیزر 30 ثانیه‌ای بسازیم اما هنوز درباره تعداد تیزرها به توافق نهایی نرسیده ایم.

محسن قرائی‌ در پایان درباره طرح تازه‌ای که برای ساخت فیلم سینمایی دارد، گفت: طرح‌هایی وجود دارد که هنوز به نتیجه قطعی برای ساخت آنها نرسیده ام اما آنچه مسلم است تا قبل از اکران فیلم “خسته نباشید” تولید هیچ فیلمی را آغاز نخواهم کرد. طبق پیش بینی های انجام شده قرارست این فیلم در مهر ماه اکران شود.